کد خبر : 1708977 | 30 شهریور 1399 ساعت 09:43 | 18.6K بازدید | 1 دیدگاه

سولسشر: یونایتد نیاز به تقویت دارد

اوله گنار سولسشر بعد از شکست تیمش مقابل کریستال پالاس به عملکرد ضعیف یونایتد در این بازی اعتراف کرد و گفت ممکن است بازیکنان جدیدی به این تیم اضافه شوند.

سولسشر: یونایتد نیاز به تقویت دارد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 3-1 منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر انگلیس که برای شیاطین سرخ شکستی شوکه کننده بود اوله گنار سولسشر سرمربی این تیم به عملکرد ضعیف تیمش در این بازی اذعان کرد و گفت یونایتد احتمالاً به سرمایه گذاری بیشتر در نقل و انتقالات نیاز دارد و ممکن است بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شوند.

 

1528846

 

سرمربی منچستریونایتد در پایان بازی گفت: " همینطور که دیدید ما ضعیف بودیم و آنها مستحق سه امتیاز بودند. پالاس در چالشها و تکلها از ما بهتر کار کرد. ما بازی را کند و سنگین شروع کردیم و وقتی خیلی زود گل خوردیم تاثیر منفی این گل تا پایان بازی روی ما سنگینی می کرد. ما فصل طولانی را پشت سر گذاشتیم و عملاً تا 16 آگوست درگیر بودیم و زمان کافی برای آماده سازی نداشتیم. با بازیکنانی که در اختیار داشتیم تلاش زیادی برای آماده شدن کردیم و البته چند بازیکن را هم به دلیل بازی های ملی در اختیار نداشتیم".

 

سولسشر در ادامه گفت: " من با روی هاجسون صحبت کردم و او گفت آنها چهار بازی دوستانه داشته اند و این سومین بازی رسمی شان بوده. ولی ما فقط هفته گذشته یک بازی مقابل استون ویلا داشتیم. از این نظر تفاوت زیادی بین دو تیم بود. ما همیشه به دنبال ارتقای تیم هستیم و اگر بازیکنی با قیمت مناسب موجود باشد می تواند به ما اضافه شود. ما همیشه به دنبال تقویت تیم هستیم".

 

 

دیدگاه‌ها