کد خبر : 1708984 | 30 شهریور 1399 ساعت 10:16 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

دستیاران سهراب در خوشه طلایی مشخص شدند

سهراب بختیاری زاده، سرمربی تیم خوشه طلایی دستیاران جدید خود را در این تیم دسته اولی انتخاب کرد.

دستیاران سهراب در خوشه طلایی مشخص شدند

 

به گزارش "ورزش سه"، قرار است در این تیم داوود سید عباسی مربی سابق شهر خودرو به همراه یک مربی بومی در کادرفنی سهراب بختیاری زاده را کمک کنند و از فرهاد خیرخواه نیز که پیش از این برای خوشه طلایی بازی می کرد به عنوان یکی دیگر از گزینه‌های دستیاری در خوشه طلایی و کادر بختیاری زاده یاد می شود.

 

خوشه طلایی فصل گذشته در اولین فصل حضور در لیگ یک با مربیگری محس عاشوری و محمود فکری ارایه گر بازی های خوبی در برابرحریفان بود و در نهایت هم چهارم شد. نکته نگران کننده جدایی بازیکنان کلیدی این تیم است. 5 بازیکن از خوشه طلایی راهی تیم نساجی شده اند. یک بازیکن در ماشین سازی و یک بازیکن در تراکتور و به نظر می رسد چند بازیکن دیگر هم در آستانه جدایی از این تیم هستند و این ها نشان می دهد محسن عاشوری در ابتدای فصل یک تیم خوب بسته بود. 

 

سهراب بعد از ناکامی در استقلال خوزستان و شهر خودرو به دنبال صعود به لیگ برتر به همراه خوشه طلایی است و به همین خاطر به دنبال ساختن یک کادر قوی و هم چنین یک تیم خوب است. 

 

گفتنی است در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور 18 تیم حضور دارند که در نهایت دو تیم به لیگ برتر صعود خواهند کرد.

دیدگاه‌ها