کد خبر : 1708987 | 30 شهریور 1399 ساعت 10:30 | 43.5K بازدید | 7 دیدگاه

باید بازی ما با شهرخودرو عقب می افتاد

الدعیه: ای اف سی هوای ایرانی‌ها را دارد!

دروازه‌بان اسبق تیم ملی عربستان معتقد است AFC با رد درخواست الهلال برای تعویق دیدار مقابل شهرخودرو رفتار بسیار بدی را با این تیم انجام داده است.

الدعیه: ای اف سی هوای ایرانی‌ها را دارد!

به گزارش "ورزش سه"، محمد الدعایه سنگربان سرشناس و اسبق تیم ملی عربستان در گفتگو با روزنامه الریاضیه درخصوص رد درخواست این باشگاه مبنی بر تعویق دیدار این تیم مقابل شهرخودرو ایران گفت: رد درخواست الهلال برای تعویق دیدار با شهر خودرو از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا از قبل قابل پیش‌بینی بود و این امر نشان‌دهنده تداوم نگرش منفی AFC به الهلال و فوتبال عربستان است.


الدعایه روز یکشنبه در گفتگوی اختصاصی خود با الریاضیه گفت: من انتظار داشتم که این رد صورت گیرد، و این تعجب‌آور نیست، زیرا این گسترش نگرش‌های منفی نسبت به الهلال است.


وی در ادامه افزود: تعداد زیاد بازیکنان مبتلا به کرونا در تیم الهلال باعث آسیب رساندن به رقبا می‌شود، همچنان که سرمربی شهرخودرو قبل از بازی درباره این موضوع ابراز نگرانی کرد. اما معتقدم این تیم می‌تواند در بازی بعدی‌اش نیز پیروز شود و بدون مداخله کنفدراسیون فوتبال آسیا رقابت‌ها را به پایان برساند.

 

1528857


الدعایه با اشاره به رسوایی داروی دربازی فینال لیگ قهرمانان آسیا در استرالیا افزود: انتظار رد درخواست الهلال از سوی AFC را داشتم و این جای تعجب ندارد. ما رسوایی داوری در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا در سیدنی و همچنین اتفاق‌هایی که برای بازی در ورزشگاه‌های ایران در سال‌های گذشته رخ می‌دادند، را به خاطر داریم.


دروازه‌بان افسانه‌ای فوتبال عربستان و آسیا همچنین بیان کرد: من نمی‌دانم اتحادیه کنفدراسیون فوتبال آسیا چگونه حاضر است با تیم قهرمان آسیا و قهرمان چهارم رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان چنین برخوردی می‌کند.


او در پایان خاطرنشان کرد: آرزو می‌کنم الهلال یک امتیاز دیگر کسب کند و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. اما همچنان از رفتار کنفدراسیون فوتبال آسیا تعجب می‌کنم که برخلاف سایر فدراسیون‌های دیگر در جهان به موفقیت مسابقاتش اهمیت نمی‌دهد.

دیدگاه‌ها