کد خبر : 1708989 | 30 شهریور 1399 ساعت 10:30 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

کوتینیو، بهترین بازیکن جام خوان گامپر شد

فیلیپ کوتینیو که در بازگشت به بارسا به عنوان بهترین بازیکن دیدار این تیم مقابل الچه در جام خوان گامپر انتخاب شد گفت دلش برای بازی در نوکمپ تنگ شده بوده.

کوتینیو، بهترین بازیکن جام خوان گامپر شد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بارسلونا و الچه در فینال جام خوان گامپر در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم رفتند فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی بعد از مدتها دوباره با پیراهن بلوگرانا به میدان رفت و در پایان به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. کوتینیو در پایان بازی گفت از بازگشتش خوشحال است و دلش برای بازی در نوکمپ تنگ شده بوده.

 

بارسلونا در بازی دیشب مقابل الچه با گل دقیقه دوم آنتوان گریزمان موفق شد الچه را 1-0 شکست داده و قهرمان جام خوان گامپر شود. کوتینیو بعد از یک فصل حضور قرضی در بایرن به بارسا بازگشته و تا اینجا در دوران پیش فصل دو گل برای این تیم به ثمر رسانده.

 

1528859

 

کوتینیو در پایان بازی به بارسا تی وی گفت: " خیلی خوشحالم. دلم برای بازی در این استادیوم تنگ شده بود. این اولین بازی دوباره من در نوکمپ بود و هفته آینده هم که فصل جدید رسماً شروع می شود. ما سخت مشغول تلاش هستیم و همه تمرکزمان فصل جدید است".

 

ستاره برزیلی در ادامه گفت: " من همیشه مشتاق بودم که دوباره در نوکمپ بازی کنم. برای همین خیلی خوشحالم و به شدت در تلاشم تا خودم را برای فصل جدید آماده کنم. حس خیلی خوبی دارم و امیدوارم بازگشتم به بارسا خوب پیش برود. من خیلی انگیزه دارم".

 

 

دیدگاه‌ها