کد خبر : 1708991 | 30 شهریور 1399 ساعت 10:50 | 82.4K بازدید | 4 دیدگاه

امیدوارم یاسمن هم برای تیمش بدرخشد

90 در 90 با زوج تکنیکی فرمانی- قلی‌زاده !

ستاره اینروزهای فوتبال بلژیک وینگر تکنیکی و سرعتی ایرانی است که توانسته در شش مسابقه شارلروا 3 پاس گل و یک گل را به نام خودش ثبت کند.

90 در 90 با زوج تکنیکی فرمانی- قلی‌زاده !

به گزارش" ورزش سه" علی قلی زاده هافبک-مهاجم 24 ساله و ملی پوش ایرانی شارلروا فصلی فوق العاده را در لیگ بلژیک همراه تیمش آغاز کرده است. شارلروا که فصل گذشته با اختلاف یک امتیاز حضور در لیگ قهرمانان را از دست داد ، در این فصل در شش مسابقه ابتدایی فصل 6 برد به دست آورده و قلی زاده بی شک یکی از مهمترین مهره های این تیم در خلق این نتیجه بوده است.


ستاره سابق سایپا در آخرین بازی تیمش برابر برشوت با یک گل زیبا بازهم در کسب سه امتیاز تیمش نقش موثر ایفا کرد. خودش در این باره می گوید:" یک برد دیگر آوردیم و این خیلی اتفاق خوبی بود."


او اضافه کرد:" بازی خیلی مهمی بود چرا که با تیم دوم جدول بازی داشتیم. خداراشکر توانستم گل بزنم و از این موضوع خیلی خوشحال هستم. امیدوارم این گل زدن و پاس گل هایم تداوم داشته باشد و بتوانم به تیم کمک کنم."

 

1528865


درخشش قلی زاده اما در این هفته بشدت مورد توجه رسانه ها و فضای فوتبال بلژیک قرار گرفته است:" تا الان که عالی بوده و در رسانه ها و بین هواداران این بازی ها بازتاب خیلی زیاد و مثبتی داشته است. شرایط فوق العاده است ، از 6 بازی شش برد به دست آوردیم و صددرصد امتیازات را گرفتیم. الان با اختلاف خوبی در صدر هستیم و فقط باید تمام تلاشمان را بکنیم تا این روند ادامه داشته باشد."


شارلروا فصل گذشته با حضور در رتبه سوم بهترین نتایجش را در رقابت های لیگ بلژیک به دست آورد اما آیا امسال این تیم می تواند قهرمان شود؟ قلی زاده در این مورد می گوید:" پیش بینی در این مقطع از فصل کار غیرممکنی است. هنوز 30 بازی دیگر باقی مانده اما تیم ما بازی به بازی پیش می رود و می خواهیم این نتایج خوب را ادامه بدهیم. شرایط این تیم شارلروا به شکلی است که اکثر بازیکنان چندسالی است در کنار هم بازی می کنند ، همدیگر را خوب می شناسند ضمن اینکه الان تکمیل تر شدیم و نتیجه اش را هم داریم می گیریم."

 

1528866


این وینگر تکنیکی و گلزن در ابتدای فصل چند پیشنهاد جدی داشت و حتی تا آستانه انتقال به آلکمار پیش رفت اما در نهایت یک فصل دیگر در شارلروا ماند. تداوم این نمایش درخشان اما می تواند قلی زاده در پایان فصل و حتی نقل و انتقالات زمستانی به یک تیم خوب در لیگی در سطح بالاتر ببرد. خودش می گوید:" چند تا پیشنهاد جدی بود اما قسمت بود بمانم. من تمام تلاشم را می کنم این روند ادامه داشته باشد و آخر فصل بتوانم به یک تیم خیلی بزرگتر بروم. دوست دارم چالش های بزرگتری داشته باشم و در تیم های خوب اروپا خودم را محک بزنم. امیدوارم این اتفاق بیفتد؛ تمام تلاشم را می کنم." 


قلی زاده اما اینروزها علاوه بر موفقیت هایش در بازی های شارلروا یک خوشحالی بزرگ دیگر هم دارد. همسرش یاسمن فرمانی بعد از پیوستن به تیم زنان شارلروا در اولین مسابقه اش یک پاس کلیدی کلیدی داده و این تیم را از شکست نجات داد:" وضعیت همسرم هم عالی است. چند روز دیگر در جام حذفی بازی دارند. کاملا آماده است و من برایش آرزو می کنم که مثل بازی اول که پاس گل داد در این بازی هم برای تیمش موثر باشد. " او اضافه می کند:" می توانیم امسال شرایط خوبی را (به همراه همسرم) رقم بزنیم. امیدوارم خدا کمکمان کند و در ادامه حتی بهتر هم باشیم."

دیدگاه‌ها