کد خبر : 1709005 | 30 شهریور 1399 ساعت 11:42 | 73.9K بازدید | 1 دیدگاه

زاها-یونایتد؛ شایعه‌ای که همه چیز را نابود کرد

اظهارنظر جنجالی اِورا درباره یک رابطه پرحاشیه

شبکه اسکای بابت صحبتهای پاتریس اورا در این شبکه درباره ویلفرید زاها ستاره کریستال پالاس و دختر دیوید مویس سرمربی وستهام، رسماً عذرخواهی کرد.

اظهارنظر جنجالی اِورا درباره یک رابطه پرحاشیه

به گزارش "ورزش سه"، پیش از شروع دیدار دیشب منچستریونایتد و کریستال پالاس در لیگ برتر انگلیس، پاتریس اورا که به عنوان کارشناس در شبکه اسکای حاضر شده بود صحبتهایی درباره ویلفرید زاها ستاره کریستال پالاس مطرح کرد که بسیار جنجالی شد و شبکه اسکای را مجبور کرد در این باره یک عذرخواهی رسمی منتشر کند.

 

1528894

 

پاتریس اورا که پیش از شروع دیدار یونایتد و پالاس در این شبکه حاضر شده بود در صحبتهایش به شایعه‌ای اشاره کرد درباره اینکه زاها زمانی که بازیکن یونایتد بوده با دختر دیوید مویس سرمربی فعلی وستهام رابطه داشته.

 

اورا در برنامه شبکه اسکای گفت: " یادم هست که زاها بازیکن خیلی پرشوری بود ولی بعد با دختر دیوید مویس رابطه داشت که نمی دانم شایعه است یا واقعیت".

 

1528893

 

کلی کیتس مجری شبکه اسکای در همان برنامه بلافاصله به حرف اورا واکنش نشان داد و گفت: " ما پس‌زمینه این اداستان را نمی دانیم و فکر کنم بهتر باشد فعلاً به آن نپردازیم".

 

زاها در سال 2013 بازیکن منچستریونایتد بود و یکی از استعدادهای آینده دار این تیم به حساب می آمد ولی شایعاتی که درباره ارتباط او با دختر مربی اش دیوید مویس مطرح شد در واقع آینده او را ویران کرد و باعث خروجش شد. زاها در اولین فصل حضورش در منچستریونایتد که تحت هدایت دیوید مویس بود تنها چهار دقیقه به میدان رفت و به تیم سابقش کریستال پالاس برگشت.

 

1528895

 

پاتریس اورا در برنامه دیشب مدعی بود این شایعه که زاها با دختر دیوید مویس رابطه داشته تاثیر مستقیمی بر آینده او در یونایتد داشته و مهمترین عاملی بوده که او را از این تیم جدا کرده است.

 

پاتریس اورا در ادامه صحبتهای خود درباره این ماجرا گفت: " چون یادم هست در دوران پیش فصل زاها در تمام بازی‌های ما به میدان می‌رفت ولی بعد ناگهان این خبر مطرح شد و از آن لحظه به بعد دیگر هیچ خبری از زاها در ترکیب ما نبود. اگر زاها می‌توانست در یونایتد بماند می‌توانست یکی از بازیکنان بزرگ تیم باشد".

 

1528892

 

ویلفرید زاها در بازی دیشب مقابل منچستریونایتد ثابت کرد ستاره ای بزرگتر از آن است که بازیکن کریستال پالاس باشد. او زهر خود را به تیم سابقش ریخت، دو بار دروازه شیاطین سرخ و شاگردان سولسشر را باز کرد تا پیش بینی پاتریس اورا رنگ واقعیت بگیرد که زاها اگر در یونایتد مانده بود امروز بدون تردید یکی از ستونهای اصلی شیاطین سرخ می بود.

 

بعد از پایان بازی و پیروزی 3-1 کریستال پالاس مقابل منچستریونایتد که اتفاقاً با دو بار گلزنی ویلفرید زاها بدست آمد کلی کیتس مجری برنامه از طرف شبکه اسکای یک عذرخواهی رسمی انجام داد و بابت حرفهای پاتریس اورا عذرخواهی کرد.

 

1528776

 

مجری شبکه اسکای گفت: " باید درباره صحبتهایی که کمی قبلتر در این برنامه شد مبنی بر اینکه شاید رابطه‌ای بین ویلفرید زاها و دختر دیوید مویس بوده، توضیحاتی ارائه کنیم. ما این را می‌دانیم که زاها هرگز با دختر دیوید مویس ملاقات نکرده و ادعایی که پاتریس اورا مطرح کرد غلط است. اگر به کسی توهین شده ما همینجا عذرخواهی می کنیم".

 

 

 

دیدگاه‌ها