کد خبر : 1709008 | 30 شهریور 1399 ساعت 11:54 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور

مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اسلالوم 31 شهریور و اول مهرماه در رودخانه کرج به میزبانی هیئت قایقرانی استان البرز برگزار می‌شود.

برنامه مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اسلالوم بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادبود شهیدان ضیاء حسین‌زاده و جمشید موسی‌زاده 31 شهریورماه در بخش بانوان و اول مهرماه در بخش آقایان برگزار می‌شود.

جلسه سرپرستان تیم‌های این رقابت‌ها روز گذشته به صورت آنلاین برگزار و برنامه مسابقات اعلام شد.

 

بر اساس صورت‌جلسه سرپرستان تیم‌ها کلیه نفرات اعزامی هر استان طبق بخشنامه فدراسیون پزشکی ورزشی بایستی با در دست داشتن نتیجه تست PCR ویروس کرونا در محل حضور یابند و در غیر این صورت از حضور ورزشکار در مسابقه ممانعت به عمل خواهد آمد.

مسابقات در دو ران برگزار می‌گردد و بهترین زمان ثبت شده توسط هر ورزشکار به عنوان نتیجه نهایی مدنظر قرار می‌گیرد.

 

در صورتیکه تعداد ورزشکاران شرکت‌کننده از یک استان در یک ماده بیشتر از یک نفر باشد، در هر ماده مقام نفر برتر استان در نظر گرفته می‌شود و امتیاز سایر نفرات در سیستم رنکینگ منظور نخواهد شد. مقام تیمی هر استان نیز با سیستم امتیاز دهی در دوبخش بانوان و آقایان محاسبه می‌شود.

قایقرانان استان‌های البرز، فارس، زنجان، گیلان، تهران، یزد، قزوین، کرمانشاه، اصفهان، کردستان، خوزستان و مازندران در این رقابت‌ها حضور دارند و در مواد کایاک‌اسلالوم و کانواسلالوم به رقابت خواهند پرداخت.

دیدگاه‌ها