کد خبر : 1709014 | 30 شهریور 1399 ساعت 12:04 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

گرت بیل: خوشحالم، تاتنهام تیم خاصی است

گرت بیل ستاره ولزی که با امضای قراردادی قرضی یک ساله به تاتنهام پیوسته در اولین صحبتهای خود بعد از این قرارداد از بازگشتش به تاتنهام ابراز خوشحالی کرد.

گرت بیل: خوشحالم، تاتنهام تیم خاصی است

به گزارش "ورزش سه"‌، گرت بیل که در سال 2013 از تاتنهام با قراردادی که در آن زمان رکورد دنیا را شکست به رئال مادرید پیوست دیروز بعد از هفت سال به تیم سابقش تاتنهام بازگشت تا با این تیم یک قرارداد قرضی یک ساله امضا کند. بیل در اولین صحبتهای خود بعد از امضای قرارداد گفت از بازگشت به تاتنهام بسیار خوشحال است و این باشگاه برای او اهمیتی ویژه دارد.

 

1528913

 

بعد از آنکه باشگاه تاتنهام رسماً اعلام کرد قرارداد قرضی یک ساله اش با گرت بیل امضا شده او با پیراهن تاتنهام مقابل دوربینها ژست گرفت.

 

گرت بیل سپس در اولین صحبتهای خود به عنوان بازیکن تاتنهام گفت: " خوشحالم که برگشته ام. تاتنهام برای من باشگاه خاصی است. من در این باشگاه بود که شناخته شدم".

 

1528915

 

ستاره ولزی در ادامه گفت: " امیدوارم حالا بتوانم آمادگی بیشتری پیدا کنم و در شرایط مسابقه قرار بگیرم. امیدوارم بتوانم به تیم کمک کنم و با تاتنهام قهرمان شوم. وقتی از تاتنهام رفتم همیشه به این فکر می کردم که خیلی دوست دارم یک روز دوباره به اینجا برگردم. احساس می کنم زمان خوبی است و می توانم در این تیم جا بیفتم. من به موفقیت عطش دارم و انگیزه ام بالا است. می خواهم به تیم کمک کنم و بی صبرانه منتظر شروع بازی ها هستم".

 

 

دیدگاه‌ها