کد خبر : 1709018 | 30 شهریور 1399 ساعت 12:08 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم دادگاه CAS رای عادلانه ای صادر کند

میراسماعیلی: درهای مذاکره با "ویزر" بسته نیست

رییس فدراسیون جودو گفت: ما زیر مجموعه فدراسیون جهانی هستیم و درهای مذاکره حتی بعد از دادگاه هم بسته نیست.

میراسماعیلی: درهای مذاکره با "ویزر" بسته نیست

به گزارش "ورزش سه"، آرش میراسماعیلی، رییس فدراسیون جودو که روز 26 شهریور به همراه محمدرضا داورزنی، نصرالله سجادی و مجید زارعیان در دادگاه CAS حاضر شده بود، با وجود مهلت یک ماهه این دادگاه برای توافق با فدراسیون جهانی گویا خیلی به رخ دادن یک توافق امیدوار نیست.


رییس فدراسیون جودوی ایران درباره برگزاری دادگاه گفت: حدود 11 ماهی است که به خاطر تعلیق ما در شرایط خاصی قرار داریم و به همین خاطر به دادگاه CAS شکایت کردیم. در ماههای اخیر همه دستگاهها متحد شدند تا ما به صورت حضوری در این دادگاه حاضر شویم. از سوی دیگر هم ویزر، رییس فدراسیون جهانی شخصا در دادگاه حاضر بود. 


وی افزود: حدود 20 تا 30 دقیقه صحبت دوستانه ای را با ویزر داشتیم و بعد از آن هم دادگاه حدود 5 دقیقه به هر کدام از ما فرصت داد تا بتوانیم صحبت کنیم. سرداور اعلام آمادگی کرد که رای را صادر کند، اما فرصت یک ماهه ای قرار داد که من و ویزر به توافق برسیم. اگر این توافق صورت بگیرد که ملاک صدور رای خواهد بود و اگر صورت نگیرد، رای صادر می شود. 


میراسماعیلی درباره نتیجه این پرونده برای جودوی ایران گفت: ما تمام تلاش خود را کردیم و وکلای ما نیز خیلی خوب و عالی کار کردند. ما زیر مجموعه فدراسیون جهانی هستیم و درهای مذاکره حتی بعد از دادگاه هم بسته نیست. قطعا ویزر هم ذهنیتش این نیست که جودوی ایران را در تعلیق نگه دارد. به هر حال امیدواریم رای عادلانه ای صادر شود.

دیدگاه‌ها