کد خبر : 1709034 | 30 شهریور 1399 ساعت 12:58 | 82.2K بازدید | 2 دیدگاه

گرم کردن عجیب دمبله در کنار زمین (عکس)

نحوه گرم کردن پرفشار و عجیب عثمان دمبله در فاصله بین دو نیمه بازی بارسلونا و الچه در جام خوان گامپر مورد توجه قرار گرفته است.

گرم کردن عجیب دمبله در کنار زمین (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله ستاره بارسلونا بعد از 10 ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت دیشب در بازی بارسا مقابل الچه در جام خوان گامپر به میدان رفت. دمبله بین دو نیمه اما در حالی در حال گرم کردن دیده شد که نوع گرم کردن پرفشار او با کمک بازیکنان بارسا مورد توجه قرار گرفت.

 

1528941

 

عثمان دمبله ده ماه پیش در جریان دیدار بارسلونا و بوروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا به شدت آسیب دید و به دلیل این مصدومیت مدتها نتوانست برای تیمش به میدان برود. او از هفته گذشته در یک بازی دوستانه دوباره توانست پیراهن بارسا را به تن کند و دیدار دیشب مقابل الچه اولین بازی رسمی او بعد از حدود ده ماه بود.

 

دمبله که سه هفته زیر نظر رونالد کومان و کادر فنی اش تمریناتی فشرده را پشت سر گذاشته بود در نیمه دوم بازی دیشب به میدان رفت.

 

اما دمبله پیش از ورود به بازی در فاصله بین دو نیمه در حاشیه زمین نوکمپ در حال گرم کردن ویژه با دنی بنیتو فیزیوتراپ بارسلونا دیده شد. بنیتو درحالی که یک بند کشی به کمر دمبله بسته بود تا بتواند او را کنترل کند به دمبله فرمان دویدن می‌داد. حرکتی که معمولاً برای افزایش قدرت عضلات زانو و ران فوتبالیست‌ها انجام می‌شود.

 

1528940

 

دمبله در شروع نیمه دوم به میدان رفت و البته در نیم ساعت پایانی جای خود را به آنسو فاتی داد تا در اولین بازی رسمی و پرفشار‌، بیش از حد خسته نشود.

 

 

دیدگاه‌ها