کد خبر : 1709037 | 30 شهریور 1399 ساعت 13:19 | 18K بازدید | 2 دیدگاه

هالند: کسی نمی‌تواند با ذهن من بازی کند

ارلینگ هالند که در دیدار دیشب دورتموند و گلادباخ بر سر زدن ضربه پنالتی با سنگربان حریف دچار تنش شده بود گفت از بازی‌های ذهنی در پنالتی‌ها لذت می‌برد.

هالند: کسی نمی‌تواند با ذهن من بازی کند

 

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند پدیده نروژی بوروسیا دورتموند در جریان پیروزی 3-0 این تیم مقابل گلادباخ در اولین بازی فصل بوندس لیگا ستاره میدان بود و دو بار دروازه حریف را باز کرد. گل اول او به گلادباخ از روی ضربه پنالتی به ثمر رسید. این پنالتی اما با تنش همراه بود و باعث ایجاد درگیری بین هالند و دروازه بان گلادباخ شد که سعی می‌کرد تعادل ذهنی او را به هم بریزد. اما هالند در نهایت آرامش خود را حفظ کرده و دروازه حریف را باز کرد.

 

1528950

 

در اوایل نیمه دوم جیووانی رینا که گل اول دورتموند را زده بود در محوطه جریمه گلادباخ سرنگون شد. داور مسابقه بعد از بررسی صحنه توسط VAR حکم به پنالتی داد و هالند پشت توپ ایستاد.

 

1528949

 

با اینکه زومر دروازه بان گلادباخ سعی کرد آرامش روانی هالند را به هم بزند ستاره نروژی موفق شد آرامش خود را حفظ کرده و دروازه او را باز کند.

 

هالند در پایان بازی گفت: " پنالتی خوبی بود و گل زدن مقابل زومر لذت بخش بود. او سعی کرد آرامش ذهنی من را به هم بزند ولی هیچ شانسی نداتش... ماجرای جالبی بود".

 

1528948

 

ستاره نروژی دورتموند در ادامه گفت: " برای ما نتیجه خیلی خوبی بود. خیلی خوشحالم که دوباره شاهد حضور 10هزار هوادار در استادیوم بودیم. حضور دوباره آنها واقعاً بی نظیر بود. آنها ما را حمایت کردند و این دقیقاً همان چیزی بود که به آن نیاز داشتیم".

دیدگاه‌ها