کد خبر : 1709046 | 30 شهریور 1399 ساعت 14:06 | 8.8K بازدید | 1 دیدگاه

بونجاح بهترین بازیکن دور چهارم لیگ قهرمانان

مهاجم گلزن تیم فوتبال السد قطر با امتیاز بالای 8.8، عنوان بهترین بازیکن دور چهارم لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کرد.

بونجاح بهترین بازیکن دور چهارم لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه" بغداد بونجاح، ستاره الجزایری تیم فوتبال السد به‌عنوان بهترین بازیکن مرحله چهارم لیگ قهرمانان آسیا  انتخاب شد. او در میان هشت بازیکنی  که در دور چهارم این رقابت‌ها انتخاب شدند موفق شد بالاترین امتیاز را کسب کند.


بونجاح با گرفتن نمره 8.8 به همراه اکرم عفیف هم‌تیمی خودش و معزعلی مهاجم گلزن تیم فوتبال الدحیل در تیم منتخب دور چهارم حضور دارند.


پس از بونجاح دروازه‌بان تیم فوتبال النصر عربستان "براد جونز" با امتیاز 8.5 در مکان دوم جای گرفت و این در حالی است که "امیر الکوردی "هافبک یونانی تبار الهلال با نمره 8.4 در جایگاه سوم قرار دارد.


پس از او نوبت می‌رسد به" اکرم عفیف" ستاره ملی‌پوش قطری باشگاه السد که با امتیاز 7.9  در رده چهارم این جدول است.

 

1528974


 در ادامه این رده‌بندی، رتبه پنجم بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا در دور چهارم به "مازن فیاض" ستاره این روزهای پلیس عراق تعلق گرفت با امتیاز 7.7، او توانست گل برتری تیمش را مقابل الاهلی عربستان به ثمر برساند.


پس از معرفی رتبه های اول  تا پنجم می رسیم به سه بازیکن به نام‌های "حسن کادش" بازیکن التعاون، "معزعلی" بازیکن الدحیل و"خالد باوزیر" بازیکن الشارجه امارات که با امتیاز 7.6 مشترک در رده ششم قرار گرفتند تا به‌این‌ترتیب 8 بازیکن برتر لیگ قهرمانان آسیا در دور چهارم مشخص شوند.


 درخصوص بغداد بونجاح مهاجم خطرناک تیم فوتبال السد باید گفت او الحق شایسته این امتیازِ بالابود، چراکه در پیروزی 4 گله تیمش مقابل العین توانست دو گل را به ثمر برساند و یک پاس گل نیز بدهد و به‌نوعی او در این بازی همه کارکرد و در سطح فنی بسیار برجسته‌ای ظاهر شد.

دیدگاه‌ها