کد خبر : 1709054 | 30 شهریور 1399 ساعت 14:58 | 81.1K بازدید | 6 دیدگاه

در نشست خبری پس از بازی با الچه

با تایید کومان؛ جدایی احتمالی 3 بازیکن دیگر از بارسا

رونالد کومان در نشست خبری پس از بازی با الچه تایید کرد که ریکی پویج و دو بازیکن دیگر بارسا قرضی باید به تیمی دیگر بروند.

با تایید کومان؛ جدایی احتمالی 3 بازیکن دیگر از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته موفق شد با گل دقیقه ابتدایی آنتوان گریزمان بر الچه غلبه کرده و فاتح جام خوان گامپر شود. این آخرین بازی قبل از شروع کار آبی اناری ها در لالیگا بود.

 

 

1528972

 

 

ساعاتی قبل از بازی، خبری در رسانه های اسپانیایی منتشر شد مبنی بر اینکه رونالد کومان سرمربی بارسا به ریکی پویج بازیکن آینده دار و 20 ساله این باشگاه گفته است که روی او حساب نمی کند. خبری که بازتابی بسیار منفی در میان هواداران بارسا داشت.

کومان در نشست خبری پس از بازی با الچه و در مورد ریکی پویج گفت:« این واقعیت ندارد که من به پویج گفته ام روی او حساب نمی کنم. جمعه و قبل از تمرین با او صحبت کردم. شرایط او مثل کارلس آلنیا و پدری است.

هر سه اینها جوان و آینده دار هستند ولی نمی توانند این فصل در ترکیب ثابت قرار بگیرند و دور ماندن از ترکیب در تمام طول فصل نمی تواند خبر خوبی برای شان باشد. به هر سه گفته ام که به خاطر رقابت بالای موجود در تیم، بهتر است به تیمی دیگر به صورت قرضی بروند. این بهترین راه حل برای شان خواهد بود. آنها باید بازی کنند ولی در بارسا کار برای شان دشوار خواهد بود. اینجا رقابت خیلی شدید است.»

 

 

1528973

 

 

کومان در مورد احتمال جذب یک مهاجم نوک گفت:«  در تیم مهاجمان باکیفیتی داریم. گریزمان مهاجم شماره 9 ماست و حتی مسی و مهاجمان دیگر هم می تواند در این پست بازی کند. برابر الچه چند بازیکن در فاز حمله پست خودشان را عوض می کردند و این کار را برای حریف خیلی دشوار کرده بود.»

 

شرایط پیانیچ:« او هنوز از لحاظ بدنی در شرایط مطلوبی نیست و نمی توان در مورد او نتیجه گیری خاصی کرد. این طبیعی است چون به تازگی تمرینات را شروع کرده است. پیانیچ مبتلا به کووید19 بود و به تدریج همان بازیکن موردانتظار خواهد شد.»

 

 

1526107

 

 

آنسو فاتی:« فاتی بازیکن بزرگی است و باید توجه داشت که هنوز 17 سال دارد. به او در تیم پستی محول شده که بتواند بیشترین رضایت و تمرکز را درون زمین داشته باشد.»

 

رضایت از تیم:« بازی را مطلوب شروع کردیم و خوب توپ ربایی می کردیم و حفظ توپ نیز عالی بود ولی در دقایق پایانی بازیکنان را کمی خسته دیدم. در خط حمله نیز دقت و تمام کنندگی لازم را نداشتیم.»

دیدگاه‌ها