کد خبر : 1709061 | 30 شهریور 1399 ساعت 16:10 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

فده والورده:

در واتساپ رئال از جدایی مسی حرفی نمی زدیم

برای بازیکنان رئال قضیه جدایی مسی از بارسلونا سوژه داغی محسوب نمی شد.

در واتساپ رئال از جدایی مسی حرفی نمی زدیم

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی پس از حرف و حدیث های بسیار و در حالی عزم خود برای جدایی از بارسا را جزم کرده بودT درنهایت ماندنی شد. او اعلام کرد که نمی خواهد بارسلونا را دادگاهی کند و به همین دلیل یک سال دیگر نیز در این تیم می ماند.

بحث جدایی مسی از بارسا دو هفته سوژه شماره یک رسانه های ورزشی دنیا بود و تقریبا همه جا از این قضیه صحبت می شد.

 

 

1528102

 

 

فده والورده هافبک اروگوئه ای رئال مادرید در پاسخ به سوالی در مورد واکنش بازیکنان رئال به بحث جدایی مسی از بارسا گفت:« ما در تعطیلات بودیم و خوب، همه جا حرف از مسی و جدایی او بود با این حال در واتس آپ رئال اصلا هیچ صحبتی از مسی مطرح نبود و در این مورد حرف نمی زدیم.»

 

 

1469747

 

 

والورده در فینال سوپرکاپ اسپانیا بین رئال و اتلتیکو با خطای خود روی موراتا اجازه نداد او به رئال گلزنی کند و در عوض از زمین اخراج شد. موراتا با تیبو کورتوا تک به تک می شد و در نهایت همان خطا مانع گلزنی او شد تا کار به پنالتی ها کشیده شود و رئال فاتح جام شود.

والورده در مورد آن خطای معروف گفت:« باور کنید اگر راه دیگری برای متوقف کردن موراتا مثل گرفتن پیراهنش وجود داشت، او را از پشت نمی زدم. من بازیکن رئالم و هر کاری برای موفقیت تیمم انجام می دهم. هیچ راه دیگری نبود جز اینکه از پشت، پای او را بزنم. فوتبال همین است و من برای نشان روی پیراهنم هر کاری می کنم.»

 

ارتباط با زیدان:« زیدان از من می خواهد از همه پتانسیلم در زمین استفاده کنم و با اعتماد به نفس ظاهر شوم. او انتظار دارد با توپ یا بدون توپ در همه جای زمین باشم. شوت بزنم، بدوم و کمک هم تیمی هایم باشم. وقتی در زمین هستم سعی می کنم هر کاری زیدان می خواهد را به درستی انجام دهم. او انتظار دارد در بازی کارهای ریسکی بیشتری انجام دهم.»

 

دیدگاه‌ها