کد خبر : 1709069 | 30 شهریور 1399 ساعت 17:01 | 13K بازدید | 2 دیدگاه

او حریص و جاه طلب است

کلوپ و راز درخشش های ادامه دار محمد صلاح

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول یک بار دیگر به تمجید از ستاره مصری تیمش پرداخت.

کلوپ و راز درخشش های ادامه دار محمد صلاح

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح پس از جدایی از رم و پیوستن به لیورپول با مبلغ 37 میلیون پوند در تابستان 2017 یکی از بهترین خریدهای لیگ برتر انگلیس بوده است.

 

 

1526611

 

 

ستاره مصری در 154 بازی 97 گل به ثمر رسانده که شامل هت تریک هفته گذشته در اولین دیدار فصل برابر لیدز بود. هت تریک این بازیکن 28 ساله باعث شد که تیم یورگن کلوپ فصل را با پیروزی 4-3 آغاز کند و حالا آماده است تا برای سومین بار کفش طلای فصل را به دست آورد.

صلاح در اولین فصل حضورش در لیورپول 44 گل در تمام رقابت ها به ثمر رساند و هیچ مهاجمی از قرمزها تاکنون نتوانسته به این رکورد دست پیدا کند.

 

 

1526612

 

 

مدافع عنوان قهرمانی باید امشب به مصاف چلسی برود و کلوپ در آستانه این بازی در پاسخ به سوالی درباره موفقیت ادامه دار صلاح در سه سال گذشته گفت:« اول از همه صلاح برای این موضوع شایسته تقدیر است. درست است که ما به عنوان یک تیم کمک زیادی به او کردیم تا به بازیکن کنونی تبدیل شود و او خودش هم این را می‎داند اما جدای از آن باید شخصیتی خاص داشته باشی تا بتوانی به این جایگاه برسی. او هنوز حریص و جاه طلب است و عزم جزمی دارد. عملکرد صلاح در بازی ها بسیار استثنایی و حرفه‌ای است.»

دیدگاه‌ها