کد خبر : 1709070 | 30 شهریور 1399 ساعت 16:55 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای گاتزتا دلو اسپورت

تماس مدیر یوونتوس با سوارز؛ همه چیز منتفی است

باشگاه یوونتوس در تماس با سوارز به وی اعلام کرده است که انتقال وی منتفی خواهد بود.

تماس مدیر یوونتوس با سوارز؛ همه چیز منتفی است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب یک مهاجم نوک است و برای این مهم روی لوئیس سوارز نظر مثبت داشت. ستاره اروگوئه ای بارسا مذاکراتی مثبت نیز با یووه انجام داد اما به دلیل نداشتن گذرنامه ایتالیایی، جزو سهمیه بازیکنان اروپایی این تیم محسوب نمی شد که این مانع بزرگی در راه انتقال او به تورین بود.

 

 

1527066

 

 

سوارز پنجشنبه در پروجا آزمون زبان ایتالیایی را هم با موفقیت پشت سر گذاشت ولی زمان کافی برای اخذ گذرنامه وجود ندارد. روز گذشته آندره آ پیرلو سرمربی یوونتوس در نشست خبری خود تایید کرد که شانس جذب سوارز از بین رفته است.

 

طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس شخصا با سوارز تماس گرفته و به وی اطلاع داده است که این تابستان امکان انتقال او وجود ندارد و اینکه هدف اول آنها ادین ژکو است. پاراتیچی به سوارز گفته است که با ستاره بوسنیایی رم به توافق نهایی نیز دست یافته اند.

 

 

1526693

 

 

سوارز که در فهرست مازاد رونالد کومان قرار دارد، اگر نتواند تمام دستمزد این فصل خود را از بارسا دریافت کند، قراردادش را فسخ نخواهد کرد و به فاصله دو هفته تا پایان نقل و انتقالات، گفته می شود شانس ماندنی شدن او در بارسا حالا بالاتر رفته است.

دیدگاه‌ها