کد خبر : 1709071 | 30 شهریور 1399 ساعت 17:00 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

کمالوند می‌ماند، پارس جم به جای سقوط تک‌رقمی می‌شد

باصفا: بیاتلو هدفهای بزرگی در سر دارد

هافبک جدید ماشین‌سازی می‌گوید با تفکرات وحید بیاتلو روزهای خوبی را پشت سر خواهند گذاشت.

 باصفا: بیاتلو هدفهای بزرگی در سر دارد

ایمان باصفا در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره اتفاقاتی که منجر به سقوط پارس جنوبی جم به لیگ یک شد، بیان کرد: من فکر می‌کنم ما شرایط بدی نداشتیم اما جدایی آقای کمالوند به خاطر مشکلات موجود به تیم لطمه زد. من فکر می‌کنم اگر مشکلات پیش نمی‌آمد و آقا فراز در پارس جنوبی می‌ماند ما حتما تک رقمی می‌شدیم و حتی به رده های پنجم و ششم صعودمی‌کردیم اما متاسفانه مسئولان شرایطی را ایجاد کردند که تیم در یک سراشیبی قرار بگیرد.


وی ادامه داد: متاسفانه مسئولان به هیچ اتفاقی رسیدگی نمی‌کردند و هیچ کاری با بازیکنان نداشتند. ما حتی گاهی اوقات شک می‌کردیم که انگار خودشان می‌خواهند تیم سقوط کند. نتیجه این کارها هم این شد که پارس جنوبی به دسته یک سقوط کرد.


هافبک پیشین پارس جنوبی درباره پیوستن به ماشین سازی تاکید کرد: من قراردادم با باشگاه پارس جنوبی یکساله بود و بازیکن آزاد بودم. با توجه به حضور آقای بیاتلو در ماشین سازی که مربی بسیار باانگیزه ای است و اهداف بزرگی هم در سر دارد، دوست داشتم به ماشین سازی بروم و پیشرفت کنم. ما در یک جلسه هم توافق کردیم و خوشحالم که به ماشین سازی پیوستم.


باصفا همچنین گفت: تبریز شهر اولین ها است و نیاز به تعریف من ندارد. این شهر از لحاظ شهری فوق العاده است و خیلی خوشحالم که کارم را در تبریز دنبال می‌کنم. امیدوارم اینجا سکوی پرتابی برای من باشد و تا پایان فصل نتایج خوبی به دست آوریم.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا ترکیب ماشین سازی بیش از حد جوان نشده است، بیان کرد: این مساله به نظر سرمربی تیم برمی‌گردد. اینکه چه تفکراتی دارد . البته نقل و انتقالات هنوز تمام نشده و قطعا بازیکنان باتجربه تری نیز به ما می‌پیوندند و کارمان را شروع خواهیم کرد. انشاالله بتوانیم روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.

دیدگاه‌ها