کد خبر : 1709088 | 30 شهریور 1399 ساعت 18:17 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

استیون جرارد:

انتقال تیاگو از گرت بیل برایم مهم تر است

استیون جرارد، اسطوره لیورپول از انتقال بازیکنان بزرگ به لیگ برتر استقبال کرده است.

انتقال تیاگو از گرت بیل برایم مهم تر است


به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر لیورپول موفق به جذب تیاگو، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ شده و تاتنهام نیز بعد از هفت سال دوباره برای سال پیش رو گرت بیل را در اختیار خواهد شد. استیون جرارد، سرمربی گلاسکو به تمجید از هر دو بازیکن پرداخته و البته مدعی شد حضور تیاگو در لیورپول برای او مهم تر است.

 

1459509

 

استیون جرارد گفت: "من فکر می کنم انتقال گرت بیل یک اتفاق فوق العاده برای تاتنهام است. من فکر می کنم شما در مورد یک بازیکن در سطح کلاس جهانی صحبت می کنید، اما صادقانه بگویم من بیشتر از انتقال تیاگو به لیورپول هیجان زده هستم. این تیاگو بود که نظر من را به خود جلب کرد و طبیعتا من بیشتر به اتفاقات مربوط به باشگاه لیورپول توجه می کنم تا خریدهای تاتنهام.

 

اما رفتن گرت بیل به تاتنهام نیز اتفاقی بزرگ است. گرت بیل بازیکنی در سطح جهانی است و شما علاقمند نیسنید بازیکنانی از این دست روی نیمکت نشسته، ناامید باشند و بازی نکنند. ما می خواهیم نمایش های این بازیکنان را به صورت زنده و دوباره تماشا کنیم. من مطمئن هستم که گرت بیل ویژگی های زیادی را به لیگ برتر اضافه خواهد کرد. اما به هر حال ذهن من درگیر انتقال تیاگو به لیورپول است و از این بابت متاسفم."

دیدگاه‌ها