کد خبر : 1709090 | 30 شهریور 1399 ساعت 17:45 | 11.9K بازدید | 2 دیدگاه

میکل آرتتا:

اوبامیانگ ماند چون آرسنال به همان بزرگی بارسلوناست!

میکل آرتتا سرمربی آرسنال توانست پیر امریک اوبامیانگ را به پروژه بزرگش متقاعد کرده و او را ماندنی کند.

اوبامیانگ ماند چون آرسنال به همان بزرگی بارسلوناست!

به گزارش "ورزش سه"، پیر امریک اوبامیانگ ستاره گابنی آرسنال چند روز پیش قراردادش با این باشگاه را تمدید کرد. پس از کش و قوس های فراوان و در حالی که این مهاجم ارزشمند از تیم های بزرگی چون بارسا و اینتر پیشنهاد داشت، در نهایت تصمیم گرفت در جمع توپچی ها بماند.

اوبا بهترین گلزن تیمش در دو سال اخیر بوده و حفظ او برای آرسنال اهمیت بالایی داشت.

 

 

1528982

 

 

میکل آرتتا سرمربی آرسنال پس از پیروزی شب گذشته تیمش برابر وستهام که دومین برد متوالی توپچی ها در شروع لیگ برتر نیز بود، در مورد اوبامیانگ گفت:« احساس می‌کردم اوبا می‌خواهد بماند ولی اطمینانی در کار نبود. من نقش خودم را بازی کردم و برایش توضیح دادم که سعی داریم در آینده چه کار کنیم و چقدر برایمان مهم است که او در این روند حضور داشته باشد و در ساختن تیم به ما کمک کند.»

 

آرتتا در مورد دلیل رد پیشنهاد بارسا و اینتر از سوی اوبامیانگ گفت:« معتقدم آرسنال به همان بزرگی بارسلونا و اینتر است. مهمتر از هر چیزی این است که برای آینده اهدافی بزرگ و جاه طلبانه داریم و می خواهیم باشگاه را به روزهای خوش گذشته برگردانیم.

باید بازیکنان را نسبت به پروژه مان مطمئن کرده و کاری کنیم که به ما ایمان داشته باشند. در زمان مذاکرات تمدید قرارداد، اینها نکاتی هستند که به بازیکن گوشزد می کنیم. معتقدم بزرگترین دلیل ماندنی شدن اوبامیانگ این بود که احساس کرد در تیمی فوق العاده حضور دارد و اینکه گروهی از بازیکنان باورنکردنی در اختیار داریم. او به خصوص عشق و علاقه هواداران به خودش را نیز حس می کرد و این هم یکی دیگر از دلایل تمدیدش بود.»

 

دیدگاه‌ها