کد خبر : 1709092 | 30 شهریور 1399 ساعت 18:10 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع بارسلونا در تست های پزشکی پائوک یونان

موسی واگه مدافع 21 ساله بارسلونا فصل 21-2020 را قرضی در پائوک یونان توپ خواهد زد.

مدافع بارسلونا در تست های پزشکی پائوک یونان

به گزارش "ورزش سه"، موسی واگه مدافع راست سنگالی که مورد توجه کیکه سین قرار نداشت، زمستان گذشته راهی نیس فرانسه شد. قرارداد او قرضی با بند خرید 10 میلیون یورویی بود.

واگه دو فصل پیش برای تیم دوم بارسا بازی می کرد ولی از تابستان 2019 وارد فهرست تیم اول شد. او مورد توجه ارنستو والورده قرار نداشت و کیکه ستین نیز با جدایی او موافقت کرد.

 

 

 

 

در واقع واگه در دوران ارنستو والورده کمتر شانسی برای حضور در فهرست 18 نفره پیدا می کرد. سرجی روبرتو و سمدو انتخاب اول کادر فنی بارسا برای دفاع راست محسوب می شدند.

باشگاه نیس اما ماه می گذشته با انتشار بیانیه ای رسمی در وبسایت خود، خبر از بازگشت واگه به بارسلونا داد. باشگاه فرانسوی حاضر به پرداخت 10 میلیون یورو بند خرید این بازیکن نشد تا او به بارسا برگردد.

 

واگه به تمرینات پیش فصل بارسا در ماه گذشته اضافه شد اما نتوانست رونالد کومان را به خود متقاعد کند. او که جوان ترین گلزن قاره آفریقا در جام جهانی است، حتی در فهرست بارسا برای سه بازی دوستانه اخیر نیز قرار نداشت و اکنون چیزی تا پیوستن به تیم پائوک یونان فاصله ندارد.

 

 

1528987

 

 

واگه امروز در تست های پزشکی پائوک شرکت خواهد کرد و با قراردادی قرضی و یک ساله راهی این تیم یونانی خواهد شد. پائوک اخیرا با حذف بنفیکا از لیگ قهرمانان توانسته بود شگفتی ساز شود.

واگه تابستان 2018 بود که از کاس یوپن بلژیک به بارسلونا پیوست ولی این انتقال در نهایت برای او خوش یمن نبود.

 

دیدگاه‌ها