کد خبر : 1709093 | 30 شهریور 1399 ساعت 18:15 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازماندگان الهلال از کرونا در مسیر تقابل با شهرخودرو(عکس)

لیست تیم الهلال برای دیدار مقابل شهرخودرو مشهد اعلام شد که در این فهرست، فقط نام سه تعویضی دیده می شود.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا یکی از تعجب برانگیز روزهای تاریخ خودش را سپری می کند. پس از اینکه اعلام شد ویروس کرونا به اردوی الهلالی ها نفوذ کرده است، شمار افراد مبتلا در این تیم، افزایش یافت.


در ابتدا این باشگاه عربستانی اعلام کرد که 10 بازیکن این تیم به کرونا مبتلا شده اما روز به روز و ساعت به ساعت به تعداد این افراد اضافه شد و حالا محمد کنو جدیدترین کرونایی این تیم معرفی شده تا شمار افراد مبتلا در این تیم به 16 بازیکن و 10 کادر اجرایی برسد.

 

 

1529043

 


با این وجود، کنفدراسیون فوتبال آسیا با لغو دیدار امروز الهلال در مقابل شهرخودرو مخالفت کرد و این مسابقه امروز و از ساعت 19:30 در استادیوم الجنوب برگزار خواهد شد. 


نکته عجیب درخصوص لیست منتشر شده تیم الهلال، حضور تنها 3 بازیکن تعویضی بر روی نیمکت این تیم است که از این تعداد، 2 نفر آنها دروازه بان هستند! عبدالله البیشی و احمد جوبیه دو دروازه بانی هستند که کنفدراسیون فوتبال آسیا اجازه داد تا به لیست تیم الهلال اضافه شوند. ترکی المطیری مهاجم الهلال تنها بازیکنی است که می تواند در دیدار امروز برای این تیم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان برود. 

 

 

1529044

 


در میان افراد مبتلا به کرونا در تیم الهلال، نام رضوان لوچسکو سرمربی رومانیایی این تیم نیز دیده می شود تا آبی های ریاض علاوه بر سرمربی خود، بازیکنان مطرحی همچون گومیس، جووینکو و سالم الدوسری را به همراه نداشته باشند.

دیدگاه‌ها