کد خبر : 1709098 | 30 شهریور 1399 ساعت 18:32 | 16.3K بازدید | 1 دیدگاه

المپیک با دبل بازیکن ایرانی‌اش برد؛

چشم شهاب زاهدی به آقای گلی اوکراین

المپیک دونتسک با نمایش موثر مهاجم ایرانی‌اش موفق شد به برتری مقابل تیم مینای برسد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر اوکراین، تیم المپیک دونستک که شهاب زاهدی را برای سومین بازی متوالی در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۱۵:۳۰ امروز به مصاف تیم رده هفتمی مینای رفت.

 

در دقیقه ۲۹ این مسابقه زاهدی با عبور از بین دو مدافع تیم مینای از پشت محوطه جریمه شوت‌زنی کرد که ضربه او در میانه راه با دخالت تکسیرا ماکسیم تغییر جهت داد و تبدیل به گل اول المپیک دونستک شد.

 

زاهدی که هفته گذشته هم موفق به گلزنی شده بود، امروز هم این کار را در دقیقه ۶۰ و روی توپ ریباند شده از کرنر با ضربه سر انجام داد تا المپیک دونستک را با دو گل مقابل مینای پیش بیاندازد.

 

 

1529059

 

 

مهاجم ایرانی المپیک دونستک در دقیقه ۶۷ نیز با سرعت بالا از میانه زمین حرکت کرد و در موقعیت تک به تک قرار گرفت تا با شوت به سمت راست دروازه گل سوم تیمش را برابر مینای به ثمر رساند.

 

در نهایت المپیک دونستک موفق شد برتری ۳ بر صفر خانگی مقابل مینای را حفظ کند تا ۶ امتیازی شده و در رده سوم جدول لیگ برتر اوکراین قرار بگیرد.

 

شهاب زاهدی که امروز نخستین پاس گل فصل خود را داد، با دبل برابر تیم مینای تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۳ رساند تا به همراه یک بازیکن دیگر در صدر جدول گلزنان بایستد.

دیدگاه‌ها