کد خبر : 1709112 | 30 شهریور 1399 ساعت 19:40 | 42.5K بازدید | 0 دیدگاه

انتقال مدافع بارسلونا به تیم لیگ برتری قطعی شد

اسکای مدعی شد انتقال نلسون سمدو از بارسلونا به ولورهمپتون قطعی شده است.

انتقال مدافع بارسلونا به تیم لیگ برتری قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2017 بود که باشگاه بارسلونا برای جذب مدافع راست بنفیکا یعنی نلسون سمدو اقدام کرد و در نهایت موفق شد این بازیکن را به خدمت بگیرد؛ عملکرد خوب سمدو در بنفیکا باعث شد که هواداران بلوگرانا امیدوار باشند که یک دنی آلوز جدید در این تیم ظهور کند و به نوعی این بازیکن بتواند جای خالی مدافع برزیلی را پر کند.

 

سمدو در ابتدا نمایش های درخشانی را در ترکیب بارسلونا ارائه داد اما رفته رفته اوضاع برای او تغییر کرد. این مدافع پرتغالی در فصلی که گذشت بدترین روزهای خود در بارسلونا را پشت سر گذاشت و در دیدار برابر بایرن مونیخ که با شکست عجیب و غریب 8-2 بارسا همراه بود، عملکرد فاجعه باری از خود ارائه داد.

 

 

1501194

 

 

حالا اما به نظر می رسد که تنها پس از گذشت سه سال نلسون سمدو در آستانه جدایی از بارسلونا قرار گرفته است. در همین رابطه اسکای اسپورتس مدعی شده که باشگاه ولورهمپتون در آستانه جذب مدافع پرتغالی بارسا قرار گرفته است و به زودی این انتقال رنگ و بوی رسمی خود خواهد گرفت.
سرمربی ولورهمپتون یعنی نونو اسپریتو طی فصول گذشته علاقه زیادی به همکاری با هم وطنانش نشان داده بود و حالا به نظر می رسد که سمدو جدیدترین پرتغالی تیم انگلیسی تلقی می شود.

دیدگاه‌ها