کد خبر : 1709132 | 30 شهریور 1399 ساعت 21:12 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین پست برای کیلیان امباپه از نگاه توخل

توماس توخل سرمربی آلمانی پاری‌سن‌ژرمن از کیلیان امباپه مجید ویژه ای انجام داد.

بهترین پست برای کیلیان امباپه از نگاه توخل

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن بعد از پیروزی سخف و دشوار خود در دیدار قبلی برابر متس، امروز از سری مسابقات هفته چهارم رقابت‌های لیگ یک فرانسه به مصاف نیس رفت و در نهایت موفق شد با سه گل حریف خود را شکست دهد تا دومین پیروزی متوالی تیم توماس توخل کسب شده باشد.

 

سرمربی آلمانی پاری‌سن‌ژرمن این روزها شرایط سختی را پشت سر می گذارد چرا که بسیاری از بازیکنان تیمش به دلایل مختلف از جمله مصدومیت و محرومیت غایب هستند. از طرفی حضور کیلیان امباپه در دیدار امروز نیز در هاله‌ای از ابهام قرار داشت اما او بعد از پس از شکست دادن ویروس کرونا امروز در ترکیب PSG قرار گرفت و یکی از گل‌های تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

 

توماس توخل بعد از پیروزی تیمش مقابل نیس درباره کیلیان امباپه گفت: " از نظر من بهترین موقعیت برای او است که نزدیک نیمار بازی کند. البته اگر نیمار را نداشته باشیم باید به دنبال یک موقعیت جدید برویم. در حقیقت من خیلی دوست دارم که کیلیان امباپه به عنوان مهاجم دوم به میدان برود.

 

 

1529118

 

 

ما در ابتدا کار را با سیستم 2-4-4 آغاز کردیم اما با مصدومیت ادریسه گیه به 3-3-4 تغییر سیستم دادیم. با این حال چنین موضوعی فرقی در وضعیت کیلیان نخواهد داشت. مائورو دوست دارد در داخل محوطه جریمه باشد و کیلیان خواهان حضور در جناح چپ است. "

 

توخل درباره آنخل دی ماریا نیز گفت: " کاری که آنخل برای ما انجام داده اصلا آسان نیست چرا که او تنها یک جلسه تمرین کرده اما در سه بازی متوالی به میدان رفته است."

دیدگاه‌ها