کد خبر : 1709143 | 30 شهریور 1399 ساعت 21:49 | 139.8K بازدید | 2 دیدگاه

گلری که پول های چلسی را می سوزاند

جدیدترین شعبده گران ترین دروازه بان جهان (عکس)

کپا آریسابلاگا، دروازه بان چلسی یکبار دیگر و این مرتبه مقابل لیورپول مرتکب اشتباه مرگباری شد.

جدیدترین شعبده گران ترین دروازه بان جهان (عکس)

به گزارش 'ورزش سه"، در حساس ترین بازی هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دو تیم چلسی و لیورپول در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف یکدیگر رفتند؛ مسابقه ای که از چند روز قبل بسیاری از هواداران فوتبال انتظار شروع آن را می کشیدند.



در حالی که نیمه اول بازی بین دو تیم چلسی و لیورپول کاملاً برابر دنبال شد اما در دقایق پایانی این نیمه سادیو مانه روی یک فرار در عمق دفاعی تیم فرانک لمپارد صاحب موقعیت شد اما با خطای واضح مدافع چلسی یعنی آندریاس کریستینسن روبرو شد.



در ابتدا داور مسابقه تنها مدافع چلسی را با یک کارت زرد جریمه کرد اما بعد از مراجعه به VAR مشخص شد که کریستینسن کاملا شایسته دریافت کارت قرمز و اخراج از زمین مسابقه بوده است؛ اتفاقی که بعد از یک وقفه به رخ داد و داور او را اخراج کرد تا کار برای چلسی بسیار دشوار شود.



در نخستین دقایق نیمه دوم اما لیورپول خیلی سریع توانست از ده نفره بودن چلسی استفاده کند و روی حرکت تیمی فوق العاده توسط سادیو مانه به گل برسد.



این اما پایان کار نبود و چند دقیقه بعد ستاره سنگالی لیورپول یک بار دیگر و این مرتبه روی اشتباه وحشتناک کپا آریسابلاگا گل دوم خود و تیم کلوپ را به ثمر رساند. دروازه بان اسپانیایی قصد داشت کار را کوتاه دنبال کند، اما پاس فوق العاده بد او توسط مانه قطع و منجر به گل دوم لیورپول شد.

 

 

1529149

 

1529146

 

1529148

 



حالا با این اتفاق روزهای وحشتناک کپا آریسابلاگا در چلسی ادامه پیدا کرده است. در واقع به نظر می‌رسد با توجه به خرید احتمالی ادوار مندی توسط چلسی که احتمالاً طی روزهای آینده به شکل رسمی اعلام خواهد شد، گلر اسپانیایی دیگر در ترکیب اصلی تیم فرانک لمپارد در ادامه فصل حضور نخواهد داشت.

 

 

1529145

 

1529144



چنین اشتباهات وحشتناکی اما برای لیورپولی ها خیلی هم عجیب و غریب نیست چرا که پیش از این لوریس کاریوس آلمانی هم بارها در ترکیب قرمزهای آنفیلد چنین اشتباهاتی را به جای گذاشته بود که شاهکار آن به فینال لیگ قهرمانان 2018 باز می گشت که لیورپول با دو حرکت عجیب و غریب کاریوس مقابل رئال مادرید از کسب جام قهرمانی باز ماند.



چند دقیقه بعد از اشتباهات کپا حالا او دوباره به سوژه توئیتر تبدیل شده است.

کپا رسماً بدترین خریدی است که چلسی داشته است. چه 70 میلیون یورویی که هدر رفت.

 

 

1529150




کریستینسن اصلا به کپا اعتماد ندارد. کپا نشان می دهد که توپ را در اختیار می گیرد و کریستینسن ترجیح می دهد کارت قرار بگیرد تا مطمئن شود مانه تک تک نمی شود.

 

 

1529152

 

 

دو سال پیش لیورپول آلیسون و چلسی کپا را به خدمت گرفتند. یکی به بهترین گلر در جهان و دیگری به بدترین تبدیل شد. حدس بزنید چه کسی ارزان تر بود.

 

 

1529200

 



خلاصه ای از زندگی حرفه ای کپا درچلسی

 

 

1529151

دیدگاه‌ها