کد خبر : 1709150 | 30 شهریور 1399 ساعت 22:21 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

روایت نیمکت نماینده ایران، همه بودند جز مهدی رحمتی؛

یک نیمکت بدون سرمربی، یک نیمکت بدون بازیکن!

شهر خودرو ایران سرانجام توانست مقابل قهرمان فوتبال آسیا نخستین امتیاز خود را در مرحله گروهی به دست آورد تا دست خالی دوحه قطر را ترک نکند.

به گزارش "ورزش سه" پس از جنجال‌های فراوان درباره برگزاری یا عدم برگزاری دیدار امشب شهر خودرو و الهلال به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا، سرانجام این مسابقه برگزار شد و الهلالی‌ها با لیستی 14 نفره مقابل نماینده ایران صف‌آرایی کردند؛ لیستی که در آن نام ستارگانی چون جووینکو، گومیس، العابد و ... به دلیل کرونا به چشم نمی‌آمد. شاگردان مهدی رحمتی از ضعف فنی حریف توانستند بهره ببرند و نمایش نسبتا خوبی را به اجرا در آورند و در نهایت نخستین امتیاز تاریخ خود در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوردند.

 

1529161

 

رحمتی به مانند دو گذشته بازهم ترجیح داد تا به سنگربانان جوان شهر خودرو میدان بدهد و خود نیز به دلیل مصدومیت صرفا در قامت سرمربی به کار خود ادامه دهد؛ اما مشکل اینجاست که نام مهدی رحمتی در لیست شهر خودرو به عنوان بازیکن رد شده و وی نمی‌تواند به عنوان سرمربی روی نیمکت تیمش بنشیند و با توجه به قوانینی که پس از شیوع کرونا وضع شده، باید بازیکنان ذخیره روی سکوها حضور پیدا کنند تا رحمتی این‌چنین بازیکنان تیمش را از فاصله زیاد هدایت کند.

 

 

1529162

 

 

روی نیمکت شهر خودرو اما همه دستیاران رحمتی از جمله محمد نوازی، علی سامره، اشکان نامداری، علی اصغر قربانعلی پور، حسین بادامکی حضور داشتند و دستورات سرمربی جوان شهر خودرو را از نزدیک به بازیکنان تیم منتقل می‌کردند؛ شکار عکاس AFC از نیمکت شهر خودرو نیز جالب توجه است، تیمی که یک بازی دیگر در آسیا مقابل پاختاکور دارد و سپس دوحه را به مقصد مشهد ترک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها