کد خبر : 1709153 | 30 شهریور 1399 ساعت 22:29 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

مانه: بعد از اخراج کریستینسن کارمان راحت شد

سادیو مانه ستاره سنگالی لیورپول معتقد است که این تیم برابر چلسی کاملا شایسته پیروزی بوده است.

مانه: بعد از اخراج کریستینسن کارمان راحت شد

به گزارش "ورزش سه"، بدون هیچ شکی بهترین بازیکن زمین در دیدار بین دو تیم چلسی و لیورپول ستاره سنگالی قرمزهای آنفیلد یعنی سادیو مانه بود. این بازیکن موفق شد هر دو گل تیمش را در استمفوردبریج به ثمر برساند و زمینه‌ساز کسب سه امتیاز بسیار شیرین برای شاگردان یورگن کلوپ شود.

 

مانه در پایان بازی و بعد از پیروزی لیورپول مقابل چلسی گفت: " فکر می کنم که بازی بسیار دشواری بود. مخصوصاً در نیمه اول که کار ما مقابل چلسی دشوار بود اما با این حال اخراج دقایق پایانی کریستینسن باعث شد که نیمه دوم راحت تری را پشت سر بگذاریم. به طور کلی فکر می کنم که ما کاملا شایسته و سزاوار پیروزی بودیم و فرصت های زیادی را روی دروازه چلسی ایجاد کردیم."

 

 

1529163

 

 

سادیو مانه درباره صحنه پنالتی که منجر به اخراج آندریاس کریستنسن از زمین مسابقه شد نیز گفت: " فکر می‌کنم دریافت کارت قرمز توسط کریستینسن کاملاً صحیح بود. جردن هندرسون پاس بسیار زیبایی را برای من ارسال کرد و حتی بعد از رخ دادن این صحنه نیز به کریستینسن اعلام کردم که قطعاً کار او اخراج داشته است."

 

مانه در پایان تمجید ویژه‌ای از خرید جدید لیورپول یعنی تیاگو آلکانتارا انجام داد و گفت: " به نظر من او در دنیا یکی از بهترین ها است و ما خیلی خوش شانس و هیجان زده هستیم که او را در اختیار داریم."

 

 

1529164

دیدگاه‌ها