کد خبر : 1709159 | 30 شهریور 1399 ساعت 23:05 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: تیاگو بدون تمرین هم بازیکن فوق‌العاده‌ای است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از عملکرد شاگردانش در برابر چلسی تمجید کرد.

کلوپ: تیاگو بدون تمرین هم بازیکن فوق‌العاده‌ای است

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امشب در چهارچوب مسابقات هفته دوم فصل 21-2020 به مصاف چلسی رفت و در نهایت موفق شد با دو گل سادیو مانه حریف خود را شکست دهد تا دومین پیروزی پیاپی خود را هم کسب کرده باشند.

 

 

1529186

 

 

یورگن کلوپ در پایان بازی درباره پیروزی تیمش مقابل چلسی گفت: " از این موضوع آگاه بودیم که بعد از اخراج کریستینسن، شرایط در نیمه دوم تغییر خواهد کرد. البته فکر می‌کنم که این اخراج کاملاً صحیح بود اما به طور کلی عملکرد خوبی از خودمان ارائه دادیم و من از کار تیم رضایت دارم. بازی کردن در خارج از خانه مقابل چلسی اصلاً کار ساده ای نیست و ما خوب بودیم."

 

کلوپ درباره عملکرد تیاگو آلکانتارا و سیو پنالتی آلیسون بکر نیز گفت: " در نیمه اول هندرسون دچار یک مصدومیت کوچک شد و به منظور ریسک کمتر او را زمین خارج کردیم. ما تیاگو را به زمین فرستادیم که حتی بدون تمرین کردن نیز بازیکنان بسیار خوب و تاثیرگذاری محسوب می‌شود. به خدمت گرفتن او به دلایل زیادی داشت که یکی از آنها جنگیدن با دفاع های قدرتمند و لایه به لایه است.
در مورد آلیسون بکر اگر چه فکر می‌کنم پنالتی درست نبود اما به خاطر مهار پنالتی توسط او خوشحال هستم."

 

 

1529187

 

 

کلوپ در پایان درباره عملکرد درخشان سادیو‌ مانه نیز گفت: "من این دوندگی و سعی و کوشش سادیو‌ مانه را بسیار دوست دارم. با این حال فکر می کنم اگر او آن دو گل را به ثمر نمی رساند، فابینیو می توانست به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود."

دیدگاه‌ها