کد خبر : 1709174 | 30 شهریور 1399 ساعت 23:58 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

نامجو مطلق و نود دقیقه سرنوشت‌ساز(عکس)

سرمربی موقت استقلال در نخستین تجربه سرمربیگری خود دیدار سختی را تجربه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس تیم های استقلال و الشرطه در پایان 90 دقیقه تلاش، با تساوی 1 – 1 به پایان رسید. در این دیدار استقلال در نیمه نخست عملکرد بسیار ضعیفی را از خود به نمایش گذاشت.

 

 

1529225

 


بازیکنان سبزپوش الشرطه در این مسابقه، برتر از استقلال ظاهر شدند و چنانچه خوش شانس بودند، می توانستند در نیمه اول با برتری قاطع تری به رختکن بروند اما این بازی با تک گل مازین فیاض در نیمه نخست به پایان رسید. این بازیکن یک بار تیر دروازه استقلال را نیز به لرزه درآورد.


اما در نیمه دوم، صحبت های مجید نامجومطلق در رختکن، بازی شاگردانش را از این رو به آن رو کرد. استقلال باز هم یک تیم متفاوت تر از نیمه نخست بود. دقیقا به مانند دیدار فینال جام حذفی، با تعویض های کادرفنی، استقلال عملکرد بسیار بهتری را از خود به نمایش گذاشت.

 

 

1529227

 


ورود علی کریمی و ارسلان مطهری، استقلال را سراپا حمله کرد و این تیم بارها بر روی دروازه الشرطه موقعیت خلق کرد ولی تنها یکبار و در دقیقه 68 توسط مطهری توانست دروازه احمد باسل را باز کند. در ادامه بازی نیز توپ های استقلال راه به درون دروازه الشرطه نبرد تا تکلیف صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی، به دیدار پایانی در مقابل الاهلی کشیده شود.


مجدی نامجومطلق که نخستین حضورش بر روی  نیمکت استقلال به عنوان سرمربی این تیم تجربه کرد، تیم او نیمه اول خوبی را ارائه نداد اما در نیمه دوم استقلال به خود آمد و بازی شایسته تری را به نمایش گذاشت. اکنون نامجومطلق برای اینکه بتواند تیمش را راهی مرحله بعد کند، محکوم به شکست نماینده عربستان است.

 

1529226

دیدگاه‌ها