کد خبر : 1709177 | 31 شهریور 1399 ساعت 00:08 | 30.4K بازدید | 4 دیدگاه

استقلال با فرمانده میانه میدان متفاوت شد (آمار)

استقلال در نیمه اول عمکرد خوبی نداشت ولی در نیمه دوم با حضور علی کریمی کفه ترازو کاملا به سود آبی پوشان تغییر کرد.

استقلال با فرمانده میانه میدان متفاوت شد (آمار) 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان نامجو مطلق در نیمه اول برابر الشرطه مالکیت 66 درصدی بر توپ و میدان ثبت کردند ولی در ایجاد موقعیت های گلزنی بسیار ضعیف ظاهر شدند و فقط یک شوت به دروازه زدند که آن هم در چارچوب نبود؛ این آمار در شرایطی ثبت شد که نماینده عراق 9 شوت داشت که سه تای آنها در قاب دروازه بود و یکی از آنها به گل تبدیل شد.


در نیمه دوم اما با ورود علی کریمی که مغز متفکر استقلال در میانه میدان است، شرایط به طور کلی متفاوت شد. او که در دقیقه 45 و با آغاز نیمه دوم جایگزین فرشید باقری شد، 65 ( 10 پاس بلند و 55 پاس کوتاه) پاس با دقت 72 درصدی داشت و 5 دوئل موفق در زمین داشت و 4 دوئل موفق هوایی.

 

 

1529234

 


شماره 6 استقلالی ها 2 بار با پاس های خلاقانه خود برای مهاجمین استقلال شانس گلزنی ایجاد کرد و سه بار هم با دفع توپ های خود موقعیت را از بازیکنان الشرطه گرفت و سه بار هم از بازیکنان الشرطه توپ ربایی داشت تا در نیمه دوم آبی های تهرانی بام ارائه یک بازی برتر به حق خود برسند و مسابقه حساس برابر نماینده عراق را با تساوی تمام کنند.


بی شک بازگشت علی کریمی که به تازگی به اردوی استقلالی ها در قطر اضافه شده بود، خبری خوش برای کادر فنی و هواداران استقلال است؛ بازیکنی که حالا با این 45 دقیقه آماده می‌شود تا برای بازی چهارشنبه مقابل الاهلی که باید با پیروزی استقلال تمام شود، از ابتدا وارد زمین شود.

 

1529235

 


استقلال درنیمه دوم هم همان مالکیت 66 درصدی را داشت ولی 11 ضربه به دروازه ثبت کرد که 4 تای آنها در چارچوب بود و در سوی مقابل به الشرطه فقط یکبار اجازه داد که توپ را به دروازه حسین حسینی بزند.

 

 

1529236

دیدگاه‌ها