کد خبر : 1709185 | 31 شهریور 1399 ساعت 00:28 | 69.5K بازدید | 5 دیدگاه

دعوای وریا و سعد ناطق بالا گرفت؛

اولین سکانس 33 سالگی؛ هیس! (عکس)

در بازی پرتنش استقلال و الشرطه عراق، بازیکنان دو تیم درگیری زیادی با یکدیگر داشتند و وقت زیادی در طول مسابقه به دلیل مصدومیت بازیکنان و درگیری‌های ایجاد شده تلف شد.

به گزارش "ورزش سه" در شب تولد 33 سالگی وریا غفوری، کاپیتان آبی‌ها یکی از یازده مرد ترکیب اصلی نامجومطلق برای دیدار با الشرطه عراق بود؛ دیداری که شکست در آن می‌توانست به منزله حذف زودهنگام استقلال از لیگ قهرمانان آسیا باشد. حساسیت بازی باعث شده بود تا درگیری‌ها نیز در میدان بیشتر شود، چرا که هر تیم که بازنده از میدان خارج می‌شد باید با رقابت‌های آسیایی وداع می‌کرد و این مسئله باعث شده بود بازیکنان دو تیم به لحاظ ذهنی تحت فشار ویژه‌ای باشند.

 

 

1529251

 

 

در یکی از صحنه‌های جنجالی بازی در نیمه نخست، در دقیقه 35 پس از بیرون رفت توپ وریا غفوری کاپیتان استقلال و سعد ناطق عراقی الشرطه با یکدیگر درگیر شدند؛ البته در تصاویر تلویزیونی چندان درگیری این دو بازیکن مشخص نشد اما دعوا میان غفوری و ناطق بالا گرفته بود. به حدی که بازیکنان دیگر استقلال از جمله فرشید اسماعیلی و روزبه چشمی نیز به این نزاع ورود کردند و سرانجام با ورود داور و اخطار به وریا غفوری قائله خاتمه یافت.

 

کاپیتان آبی‌ها در طول درگیری‌اش با سعد ناطق، علامت هیس را به مدافع عراقی نشان می‌داد و حتی زمانی که از صحنه درگیری فاصله می‌گرفت، همچنان بازیکن الشرطه را به سکوت دعوت می‌کرد؛ ناطق سه فصل قبل قرار بود به فوتبال ایران بیاید و در تیم پرسپولیس به کار خود ادامه دهد اما به دلیل مشکلاتی این انتقال صورت نگرفت تا این مدافع عراقی دور از فوتبال ایران به کار خود ادامه دهد.

 

1529249

 

1529248

 

1529247

 

1529250

دیدگاه‌ها