کد خبر : 1709198 | 31 شهریور 1399 ساعت 01:05 | 70.8K بازدید | 2 دیدگاه

پیرلو: رونالدو تصمیم می‌گیرد کِی برای یووه بازی کند

آندره پیرلو، سرمربی جدید یوونتوس از نمایش تیمش مقابل سمپدوریا ابراز رضایت کرد.

پیرلو: رونالدو تصمیم می‌گیرد کِی برای یووه بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، پیرلو شروعی بسیار خوب روی نیمکت یوونتوس داشت و تیم او در اولین مسابقه رسمی این فصل موفق شد با سه گل سمپدوریا را شکست دهد. پیرلو در پایان بازی در مورد شرایط فیزیکی کریستیانو رونالدو و همچنین احتمال جذب یک مهاجم جدید صحبت کرده است.

 

آندره پیرلو گفت: "صحبت کردن و ارتباط داشتن با بازیکنان مهم است، زیرا من خودم تا چند سال پیش بازیکن بودم و همیشه دوست داشتم با بازیکنان صحبت کنم. مهم است که همه بدانند که چه می خواهند و به چه فکر می کنند. نیمه اول خوب بازی کردیم و حیف که بیش از یک گل نزدیم. سطح آمادگی جسمانی ما در ادامه کم شد، اما ما فرصت طلب بودیم و همه موقعیت ها از جمله ضد حمله های سامپدوریا را کنترل کردیم.

 

1529256

 

من نمی خواهم فقط ایده هایم را سریع پیاده کنم، من افکار خودم را دارم و می خواهم از تیم هایی که برایم الهام بخش بوده اند روش بازی یوونتوس را اقتباس کنم. ما فرصت زیادی نداشته ایم، زیرا اردوی پیش فصل دیر شروع شد و سپس بازیکنان راهی اردوهای تیم ملی شدند. ما همچنین فقط یک بازی دوستانه داشتیم، اما نمایش یووه در این اولین مسابقه خوب بود و ما همچنان روی سبک بازی مان کار خواهیم کرد.

 

استراحت دادن به رونالدو؟ شرایط او فوق العاده است. ما در مورد این موضوع فکر کرده و درباره آن صحبت کردیم. رونالدو هنوز خسته نشده، اما وقتی به بازی های کم اهمیت تری می رسیم سعی می کنیم به او استراحت دهیم. رونالدو بازیکن بسیار باهوشی است که از شرایط بدنی خود آگاه است و زمان فرا رسیدن استراحت را می داند.

 

مهاجم ایده آل من؟ او باید خصوصیاتی داشته باشد که تعادل تیم را بهم نزد، اما من بازیکنان باکیفیت را ترجیح می دهم.

 

دیدگاه‌ها