کد خبر : 1709212 | 31 شهریور 1399 ساعت 08:52 | 25.2K بازدید | 1 دیدگاه

ذوب‌آهن به دنبال توافق با دو بازیکن خارجی

مسئولان باشگاه ذوب‌آهن در تلاش‌اند تا بتوانند در لیگ بیستم نیز به همکاری خود با دو بازیکن خارجی‌شان ادامه دهند.

ذوب‌آهن به دنبال توافق با دو بازیکن خارجی

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که ورود بازیکنان و مربیان خارجی به فوتبال ایران ممنوع شده است، باشگاه‌های لیگ برتری که از فصل گذشته از بازیکنان یا مربیان خارجی بهره می‌بردند، طبق قانون می‌توانند از آن‌ها نیز در لیگ بیستم استفاده کنند؛ پس از آن‌که هفته گذشته باشگاه گل گهر سیرجان قرارداد خود را با گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای این تیم تمدید کرد، حالا مسئولان ذوب‌آهن به دنبال آن هستند تا دو بازیکن صربستانی خود را برای لیگ بیستم حفظ کنند.

 

ایوان مارکوویچ هافبک تهاجمی ذوبی‌ها که از نیم فصل دوم لیگ نوزدهم به جمع سبزپوشان اضافه شد، بهترین گلزن ذوب‌آهن در هفته های پایانی فصل بود و توانست با گلزنی‌های خود خطر سقوط را از تیمش دور کند؛ وی فصل گذشته در 10 مسابقه برای تیمش 5 گل به ثمر رساند. مارکوویچ که یک فصل دیگر با ذوب‌آهن قرارداد دارد، با رایزنی‌های انجام شده قرار است به زودی جمع شاگردان رحمان رضایی اضافه شود تا در تمرینات پیش‌فصل حضوری به موقع را داشته باشد و بتواند از ابتدای لیگ بیستم برای این تیم به میدان رود.

 

اما ماجرای دیگر بازیکن خارجی ذوب‌آهن کمی متفاوت از مارکوویچ است؛ دارکو بیدوف که به مانند مارکوویچ اهل صربستان است، قراردادی 6 ماهه را نیم فصل لیگ نوزدهم با ذوبی‌ها به امضا رسانده بود و برای ادامه همکاری نیازمند توافق دوباره طرفین است. مدیران باشگاه ذوب‌آهن در حال مذاکره هستند تا بتوانند بیدوف را برای ادامه حضور در فوتبال ایران ترغیب کنند؛ وی در دوران حضورش در اصفهان توانست در 10 بازی برای ذوب‌آهن پنج گل بزند که آماری مشابه ایوان مارکوویچ است.

دیدگاه‌ها