کد خبر : 1709222 | 31 شهریور 1399 ساعت 10:20 | 20.7K بازدید | 1 دیدگاه

پاتک مورینیو به سون: هری کین بهترین بازیکن میدان!

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام بعد از پیروزی 5-2 تیمش مقابل ساوتهمپتون وارد مصاحبه تلویزیونی سون هیونگ مین شده و هری کین را بهترین بازیکن میدان معرفی کرد.

پاتک مورینیو به سون: هری کین بهترین بازیکن میدان!

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام بعد از پیروزی 5-2 تیمش مقابل ساوتهمپتون که با چهار گل سون هیونگ مین بدست آمده بود در پایان بازی وارد مصاحبه تلویزیونی ستاره کره ای شد و اعلام کرد هری کین بهترین بازیکن میدان بوده.

 

هری کین گل اول تاتنهام در بازی دیشب را به ثمر رساند و پاس گل هر چهار گل سون را به او داد. درحالیکه در پایان بازی تقریباً همه معتقد بودند که سون هیونگ مین بهترین بازیکن میدان بوده مورینیو در حالیکه ستاره کره ای در حال مصاحبه با شبکه بی بی سی بود وارد مصاحبه او شده و گفت: " بهترین بازیکن میدان هری کین است".

 

1529320

 

سون هم که ابتدا از حرکت سرمربی اش جا خورده بود با خنده و شوخی با این حرکت برخورد کرده و سپس به ستایش از هم تیمی اش هری کین پرداخت و گفت: " من می گویم هری بهترین بازیکن میدان است چون یک گل زده و چهار پاس گل داده. من و هری مدتها است با هم کار می کنیم. این ششمین فصلی است که ما هم تیمی هستیم. ما همدیگر را خوب می شناسیم و داخل زمین و حتی بیرون از زمین رابطه خیلی خوبی داریم".

 

 

دیدگاه‌ها