کد خبر : 1709225 | 31 شهریور 1399 ساعت 10:33 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی و ابراهیم زاده خواهان جدایی از جمع سبزپوشان؛

خط دفاع ذوب آهن در معرض تغییر صددرصدی

دو مدافع کلیدی ترکیب ذوب‌آهن درخواست خود را برای جدایی از جمع شاگردان رحمان رضایی داده‌اند اما هنوز باشگاه موافقت خود را در این‌باره اعلام نکرده است.

خط دفاع ذوب آهن در معرض تغییر صددرصدی

به گزارش "ورزش سه" تاکنون در نقل و انتقالات تابستانه باشگاه ذوب‌آهن با نظر رحمان رضایی که خود زمانی در پست دفاعی میانی بازی می‌کرد، تنها محمد قریشی را در این پست توانسته جذب کند تا همچنان خط دفاعی ذوبی‌ها نیازمند ترمیم باشد؛ در این میان شنیده می‌شود هادی محمدی و مسعود ابراهیم زاده به دنبال جدایی از جمع شاگردان رضایی هستند و درخواست خود را به مدیران باشگاه منتقل کرده‌اند و می‌خواهند لیگ بیستم را در تیمی دیگر توپ بزنند.

 

در این میان با درخواست سرمربی ذوب‌آهن، مدیران این باشگاه با محمدی و ابراهیم‌زاده در حال رایزنی هستند تا بتوانند آن‌ها را در جمع سبزپوشان اصفهانی حفظ کنند و ساختار دفاعی ذوب‌آهن در لیگ نوزدهم دستخوش تغییرات کلیدی نشود؛ محمدی که در پست دفاع میانی به میدان می‌رود، هفته گذشته خبر حضورش در فوتبال هند مخابره شد که البته منبع رسمی آن را تایید نکرد اما گویا وی مصرانه به دنبال جدایی از ذوب‌آهن است. همچنین مسعود ابراهیم زاده مدافع چپ سبزها هم  در تلاش است تا بتواند فصل آینده را در تیمی دیگر توپ بزند.

دیدگاه‌ها