کد خبر : 1709227 | 31 شهریور 1399 ساعت 10:36 | 64.7K بازدید | 8 دیدگاه

برد سرخ ها و تساوی التعاون؛

پرسپولیس امشب چگونه سرگروه می‌شود؟ (گزارش)

پرسپولیس امشب تنها در یک صورت صعود خواهد کرد: پیروزی مقابل الدحیل.

پرسپولیس امشب چگونه سرگروه می‌شود؟ (گزارش)

به گزارش "ورزش سه"، دو پیروزی مقابل التعاون که خود را به عنوان صدرنشین گروه معرفی کرده بود با یک شکست غیرمنتظره از سوی الدحیل همراه شد تا شاگردان یحیی گل محمدی به صدر بروند و حالا ادعای صعود زودهنگام و سرگروهی را داشته باشند. نکته جالب این است که آن ها تا دستیابی به این هدف تنها یک پیروزی شیرین در مقابل تیم قدرتمند الدحیل فاصله دارند.

 

تنها راه قطعی شدن صعود پرسپولیس یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی، شکست الدحیل است. در این صورت آن ها 10 امتیازی خواهند شد و با 4 امتیاز بالاتر از الدحیل، در صدر جدول باقی خواهند ماند. در دیدار التعاون - الشارجه نیز هرنتیجه ای که رقم بخورد، غیرممکن است که هر دو در بازی آخر شانس عبور از پرسپولیس را داشته باشند.

 

اما یک احتمال جذاب، قطعی شدن سرگروهی پرسپولیس در پایان هفته پنجم است؛ اتفاقی که پس از توقف برابر الشارجه و قعر نشینی غیرممکن به نظر می‌رسید اما حالا در یک صورت در دسترس خواهد بود. اگر شاگردان گل محمدی الدحیل را شکست دهند و التعاون نیز در مقابل الشارجه متوقف شود، در آن صورت امتیازات به این شکل می‌شوند: پرسپولیس (10)، التعاون (7)، الدحیل (6) و الشارجه (4).

 

در بدترین حالت هفته آخر پرسپولیس مقابل الشارجه شکست می‌خورد و التعاون الدحیل را می‌برد تا پرسپولیس با تیم سعودی هم امتیاز شود. اما باتوجه به برتری سرخ ها در دو دیدار رودررو مقابل این تیم، به هر حال پرسپولیس در صدر جدول قرار خواهد گرفت و به عنوان سرگروه به مرحله بعدی می‌رود.

دیدگاه‌ها