کد خبر : 1709233 | 31 شهریور 1399 ساعت 10:41 | 23.2K بازدید | 4 دیدگاه

الدحیل - پرسپولیس و احتمال سومین حذف 

سرخ‌ها کابوس آسیایی میلیاردرهای قطرند!

پرسپولیس دو فصل متوالی در فصول 2017 و 2018 موفق به حذف دحیل در مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی شده است

سرخ‌ها کابوس آسیایی میلیاردرهای قطرند!

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایران ورزشی  ، از روز اول قرعه‌کشی همه دحیل را به عنوان شانس اول صعود از این گروه می‌پنداشتند اما حالا شانس صعود این تیم به خطر افتاده و آنها مجبورند پرسپولیس را شکست دهند.آنها از چهار بازی قبلی 6 امتیاز از پرسپولیس و شارجه گرفته‌اند اما 6 امتیاز هم به التعاون و شارجه داده‌اند تا وضعیت صعود در گروه سوم پیچیده باشد.


دحیل در شرایطی مسابقات را ادامه داد که دو ستاره تأثیرگذار خود کریم بوضیاف و ادمیلسون جونیور را در دو مسابقه قبلی نداشت و با اینکه رضاییان و «دودو» دو بازیکن خارجی تأثیرگذار به ترکیب این تیم اضافه شده بودند اما حالا بوضیاف و ادمیلسون برای این تیم وزنه و عنصری تعیین کننده به حساب می‌آیند.از شانس بد پرسپولیس به نظر می‌رسد این دو ستاره برای بازی امشب آماده شده‌اند و احتمالاً در ترکیب باشند تا ولید الرکراکی با تمام قوا به میدان بیاید و به فکر برد باشد.


این طرف میدان اما پرسپولیس ایستاده است. تیمی که در شروع دوباره مسابقات به هدفش رسید و از دو بازی 6 امتیاز گرفت تا معادلات گروه را تغییر دهد و شرایط صعود را پیچیده‌تر کند.پرسپولیس در مصاف دوم با التعاون تیم‌تر، قدرتمندتر و منسجم‌تر بود و ریسک یحیی برای استفاده از بازیکنان جدید و تغییر در نیمی از ترکیب تیمش جواب داد تا با شرایط روانی مساعد پا به میدان دحیل بگذارد.پرسپولیس امشب به لحاظ روانی در شرایط مساعدی است و به اندازه کافی برای برد مقابل الدحیل انگیزه دارد اما مهم‌ترین بحث مسأله توانایی بدنی بازیکنان است. موردی که در بازی سوم طی این مسابقات فشرده حتماً بیشتر از قبل نمود خواهد داشت و چنانچه تیم یحیی خوب ریکاوری شده باشد می‌توان حتی مقابل تیم میلیاردر قطری نیز منتظر پیروزی بود.

 

1529331


پرسپولیس 7 امتیازی با در نظر گرفتن اینکه پیروزی مقابل دحیل می‌تواند تضمین کننده صعودش باشد پا به این مصاف خواهد گذاشت اما دحیل نیز می‌داند از دست دادن امتیاز در این مسابقه می‌تواند صعودشان را در خانه به خطر بیندازد و این در شرایطی که السد در گروه دیگر شرایط خوبی دارد اصلاً برای دحیل خوب نیست.


پرسپولیس دو فصل متوالی در فصول 2017 و 2018 موفق به حذف دحیل در مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی شده و با اینکه یک بار در مراحل گروهی نتایج خوبی مقابل این تیم نگرفته امشب امیدوار است حتی نسبت به بازی دوم مقابل تعاون از حیث هارمونی و هماهنگی نفرات جدید و قدیمی شرایط بهتری داشته باشد و دحیل پرستاره را غافلگیر کند. پرسپولیس در صورت شکست دحیل و تساوی دو تیم دیگر گروه صعودش را به عنوان تیم نخست قطعی خواهد کرد .

دیدگاه‌ها