کد خبر : 1709238 | 31 شهریور 1399 ساعت 11:04 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

قاسمی نژاد، 90 دقیقه تا خداحافظی با مشهدی‌ها؟

وینگر بابلی شهر خودرو احتمال دارد پس از اتمام مسابقات آسیایی برای فصل جدید در تیمی دیگر به کار خود ادامه دهد.

به گزارش "ورزش سه" یکی از بهترین بازیکنان شهر خودرو در دیدار شب گذشته مقابل الهلال امین قاسمی نژاد بود؛ وینگر جنگنده و سرعتی که بارها در متن حملات عنابی‌پوشان قرار گرفت و حتی یکبار فرصت گلزنی خوبی را هم به دست آورد که توپ را اشتباه داد و سایه آن را زد و یک فرصت طلایی گلزنی را از دست داد. قاسمی نژاد امیدوار است البته در دیدار مقابل پاختاکور بتواند اشتباه دیشب خود را جبران کند و برای مشهدی‌ها گلزنی کند.

 

وی یکی از بازیکنان پر سر و صدا در روزهای اخیر بوده است، هر چند که شخصا در دوحه قطر حضور دارد اما شنیده‌های بسیاری درباره آینده او مطرح می‌شود؛ قاسمی نژاد که با شهر خودرو همچنان قرارداد دارد، گویا مدنظر علیرضا منصوریان است و مدیران تراکتور درصدد آن هستند تا با پرداخت پول رضایت‌نامه بتوانند وی را پس از سه سال حضور در مشهد، به تبریز بار دیگر بازگرداند.

 

1529344

 

قاسمی نژاد پیش از حضورش در شهر خودرو سابقه بازی در تیم ماشین سازی تبریز را هم دارد و این‌بار در آستانه پیوستن به تراکتور است و باید دید پس از اتمام مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، وی چه تصمیمی را برای آینده خود خواهد گرفت؛ ادامه همکاری با شهر خودرو و یا جدایی و حضور در تیمی دیگر در لیگ بیستم. اتفاقی به نظر پس از پایان کار شهر خودرو و بازگشت این تیم از رقابت‌های آسیایی پس از جدال با پاختاکور مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها