کد خبر : 1709246 | 31 شهریور 1399 ساعت 11:38 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخی به ابهامات داده نشده؛ 

دو سوال باشگاه مس از کمیته انضباطی فدراسیون

باشگاه مس کرمان همچنان نسبت به اتفاقاتی که در مسابقات لیگ یک در فصل گذشته رخ داد، معترض است.

دو سوال باشگاه مس از کمیته انضباطی فدراسیون 

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان در هفته پایانی رقابت‌های لیگ یک و به دلیل یک گل کمتر نسبت به آلومینیوم اراک از صعود به لیگ برتر بازماند. در آخرین هفته از رقابت‌های لیگ یک، شاهد پیروزی سه بر صفر کرمانی‌ها مقابل علم و ادب بودیم؛ بازی ای که به حاشیه کشیده شد و محرومیت هایی را نظیر محرومیت 4 جلسه مجتبی حسینی را به همراه داشت.


حالا و در شرایطی که مس کرمان تلاشش را برای حضور در لیگ بیست و یکم چند هفته‌ای می شود که آغاز کرده، با اعتراض نسبت به عملکرد کمیته انضباطی دو سوال در مورد اتفاقات لیگ یک در فصلی که گذشت را مطرح کرده است. 


در متنی که روابط عمومی باشگاه مس کرمان منتشر کرده است، اینطور نوشته شده است:« کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حالی سنگین ترین احکام ممکن برای درگیری های پیش آمده در پایان بازی مس کرمان و علم و ادب را صادر کرد که ظاهرا عجله مقامات فوتبال کشور فقط برای تنبیه مس کرمان بوده است و سوالات این باشگاه همچنان بی پاسخ مانده است. در حالی این احکام بنا به اتفاقات بازی آخر مس برای عوامل این تیم اعلام شد که حداقل این دو سوال برای باشگاه مس کرمان در فصل قبل همچنان بی پاسخ مانده است که تکلیف ابهامات بازی آلومینیوم اراک و علم و ادب چه شد که در آن بازی شخص مدیرعامل باشگاه علم و ادب به صراحت در برنامه تلویزیونی اعلام کرد که نسبت به عملکرد دروازه بان خود در این بازی مشکوک بوده است و شخصا او را پس از دریافت 7 گل عجیب در این بازی به کمیته اخلاق معرفی کرده است که ظاهرا هیچ عجله ای برای رسیدگی به این موضوع وجود نداشته است...

 

1517952


و سوال دومی که هیچگاه از سوی نهادهای فوتبالی کشور به باشگاه مس پاسخ داده نشد بازی یکی از بازیکنان تیم قشقایی در هفته اول رقابت های لیگ یک فصل قبل برابر مس کرمان بود که طبق مستندات منتشر شده در رسانه ها ظاهرا صدور کارت بازی برای وی از سوی سازمان لیگ خلاف قانون بوده است که در این زمینه نیز باشگاه مس کرمان محترمانه و رسما سوالات و ابهامات خود را مطرح کرد اما بازهم هیچ پاسخی دریافت نکرد...


ظاهرا فضایی برای مس کرمان در نهادهای فوتبالی کشور ایجاد شده است که سختگیرانه ترین تصمیمات ممکن برای این تیم اتخاذ شود و در مقابل هیچ پاسخگویی به ابهاماتی که بسیار روشن هم طرح شده است وجود نداشته باشد!!»

دیدگاه‌ها