کد خبر : 1709250 | 31 شهریور 1399 ساعت 11:49 | 80.4K بازدید | 5 دیدگاه

دو ابرستاره فصل را با توپ پر شروع کردند

مسی - رونالدو و دو پاس رونالدینیویی در شروع فصل

دو پاس رونالدینیویی از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشته.

مسی - رونالدو و دو پاس رونالدینیویی در شروع فصل

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در جدیدترین بازی‌های تیم‌های خود، بارسا و یوونتوس" دو پاس رونالدینیویی (no-look pass) دادند که واکنش‌های زیادی به دنبال داشته. یکی از نکات جالب برای هواداران این دو مقایسه پاس‌های لئو و کریستیانو بوده. چرا که پاس مسی در بازی بارسا سرنوشت بدی پیدا نمی‌کند ولی پاس رونالدو در بازی دیشب مقابل سامپدوریا به نتیجه نرسیده و حتی در بازگشت دروازه یوونتوس را تهدید می‌کند.

 

1529361

 

کریستیانو رونالدو دیشب در جریان دیدار یوونتوس و سامپدوریا در هفته اول سری آ خوش درخشید و در جریان پیروزی 3-0 یووه یک گل به ثمر رساند.

 

یوونتوس در نیمه اول با گل دژان کولوسوسکی در اوایل بازی از حریف پیش افتاد. اما در اواخر این نیمه رونالدو که خودش در دقایق پایانی گل سوم یووه را به ثمر رساند، یک پاس رونالدینیویی برای هم تیمی هایش ارسال کرد که اصلاً کیفیت خوبی نداشت و توسط یکی از بازیکنان سامپدوریا در میانه راه قطع شد.

 

1529362

 

سامپدوریا که پاس رونالدو را قطع کرده بود ضدحمله سریعی روی دروازه یووه ترتیب داد و حتی چیزی نمانده بود که دروازه این تیم را باز کرده و بازی را در همان نیمه اول به تساوی بکشاند. شانس با رونالدو یار بود که این پاس رونالدینیویی اشتباه او به بهای گل خوردن یوونتوس تمام نشد.

 

1529363

 

بعد از این حرکت رونالدو در بازی دیشب بود که هواداران فوتبال به یاد پاس رونالدینیویی مسی در جدیدترین بازی بارسلونا مقابل خیرونا افتادند. بازی ای که هفته گذشته با پیروزی 3-1 بارسا به پایان رسید و مسی در آن دو گل به ثمر رساند.

 

1529359

 

بر خلاف پاس رونالدینیویی رونالدو در بازی دیشب که نزدیک بود به باز شدن دروازه خودی بینجامد و از شانس او شوت بازیکن سامپدوریا از کنار دروازه شزنی بیرون رفت، در بازی بارسا مقابل خیرونا پاس رونالدینیویی مسی به مقصد مورد نظرش رسید و در نهایت به فیلیپ کوتینیو پاس داده شد تا او دروازه خالی مقابل خود را باز کرده و اولین گل بارسا را به ثمر برساند.

 

1529360

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها