کد خبر : 1709252 | 31 شهریور 1399 ساعت 12:05 | 26.3K بازدید | 2 دیدگاه

گل گهر به سبک قلعه نویی نزدیک می شود(عکس)

گل گهر که از زمان حضور امیرقلعه نویی آماده سازی اش را شروع کرده اینروزها تمرینات بدنسازی را برای فصل جدید انجام می دهد.

گل گهر به سبک قلعه نویی نزدیک می شود(عکس)

به گزارش" ورزش سه" گل گهر زیر نظر امیرقلعه نویی و کادرفنی اش تمرینات بدنسازی لیگ بیستم را آغاز کرده است. آن ها تا الان 4 بازیکن جدید گرفته اند و احتمالا ظرف روزهای آینده چند بازیکن دیگر هم به خدمت خواهند گرفت. علیرضا حقیقی ، علی اصغر عاشوری، علیرضا آرتا، علیرضا حقیقی، محمد میری بازیکنان جدید گل گهر هستند و احمد موسوی،مهرداد عبدی،  مهردادبایرامی ، میلاد فراهانی تا الان جدایی شان قطعی شده است. میلاد کمندانی هم ممکن است در نقل و انتقالات به تیم دیگری برود ضمن اینکه علیرضا علیزاده هافبک نفت مسجد سلیمان نیز به نظر به حضور در گل گهر نزدیک شده است.


گل گهر قلعه نویی


امیرقلعه نویی در سال های حضورش در فوتبال ایران نشان داده که سبک و مدل بازی خاص خودش را دارد. او چه زمانی که در استقلال 3-5-2 بازی می کرد و بعدها که به بازی با 4 دفاع تغییر روش داد  همیشه مدل بازی خاصی را ارائه می کند. فوتبالی مبتنی بر قدرت توپ گیری و بازیسازی خط میانی و پایه ریزی حملات بر روی نفوذ از خطوط کناری است. جالب است که از زمان حضورش در گل گهر بیشترین بازیکن از خط میانی این تیم جدا شده و بیشترین بازیکن نیز در همین خط جذب شده اند. همچنین در تیم های قلعه نویی بازیکنان کناری مهره های اصلی در برنامه تهاجمی تیم هستند و البته او نشان داده که علاقمند به استفاده از دو مهاجم در خط حمله است به خصوص که یکی از آن ها باید یک مهاجم هدف سرزن باشد.

 

1529369


با توجه به سبک مورد علاقه قلعه نویی و لیست فعلی گل گهر به نظر می رسد که او دارد تیم مدنظرش را آرام آرام می سازد. خریدهای او در خط هافبک و بخصوص اضافه کردن هافبک دفاعی نشان می دهد که دنبال ایجاد همان توازن مورد علاقه اش در خط میانی است. چیدمان او در گل گهر با توجه به حفظ بازیکنانی مثل احمدزنده روح هم یک ترکیب از جنگجوها و تکنیکی ها خواهد بود. درون دروازه او با جذب علیرضا حقیقی نشان داد که کماکان به حضور ستاره ها در تیم هایش هم اهمیت می دهد. اینکه حقیقی در تیم قلعه نویی دوباره به تیم ملی برگردد می تواند یک هدف مشترک برای این دو نفر باشد.


با این وجود قلعه نویی هنوز در خط حمله و خط دفاعی هیچ خریدی انجام نداده است. در خط دفاعی البته گل گهر نیروهایش را حفظ کرده، آن ها علیرضا ابراهیمی ، عبدالله حسینی، رضا علیاری و مهران گلزاری را از فصل قبل دارند. موضوع اما در کناره ها است. بعد از جدایی احمدموسوی او الان در دفاع کناری یوسف وکیا را در اختیار دارد. نکته اینجا است که قلعه نویی آیا برای دفاع کناری اش چه برنامه ای دارد و این احتمال وجود دارد که یک خرید دستکم در این منطقه انجام شود.

 

1529370


در خط حمله هم وضعیت گل گهر شبیه به خط دفاعی است. بایرامی از این خط جدا شده اما یونس شاکری، گادوین منشا،پیمان رنجبری و بهنام برزای که هافبک هم بازی می کند تا الان حفظ شده اند.


باید دید قلعه نویی چه برنامه ای را برای استفاده از مهره هایش و همچنین جذب بازیکن جدید دارد اما آنچه تا الان مشخص است اینکه او تا الان با چند خرید و حفظ بازیکنان مدنظرش توانسته گل گهر را به تیمی با همان سبک و سیاق خودش نزدیک کند.

 

1529371

 

1529372

 

1529373

 

1529374

دیدگاه‌ها