کد خبر : 1709283 | 31 شهریور 1399 ساعت 14:08 | 74.4K بازدید | 5 دیدگاه

خط کش اقا کریم روی خریدهای جدید (عکس)

بازیکنان جدید تیم پرسپولیس نیز این فرصت را پیدا کرده اند تا زیر نظر کریم باقری کار کنند.

به گزارش "ورزش سه"، اگر شایعات حضور کریم باقری در تیم ملی رنگ حقیقت به خود می‌گرفتند، اکنون پرسپولیس احتمالا بدون حضور این مربی به کار خود در آسیا ادامه می‌داد اما برخلاف خواست مدیرعامل سابق این باشگاه محمدحسن انصاری فرد، کریم باقری در پرسپولیس ماند تا همچنان قدیمی ترین مربی این تیم باشد.

باقری که محبوبیت قابل توجهی نزد هواداران و جایگاهی بی بدیل در تیم دارد، در حالی کار با یحیی را ادامه می‌دهد که گل محمدی پس از هر گل شادی اش را با او تقسیم می‌کند تا هرگونه ای شایعه ای درباره ارتباط این دو، پیش از انتشار از بین برود. این اسطوره سرخ ها، در دوره های قبلی نیز با علی دایی، برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون فعالیت مستمر و بی حاشیه ای داشت و با هیچ یک به کوچکترین مشکلی بر نخورد.

حالا خریدهای جدید تیم فوتبال پرسپولیس نیز کار خود را در حضور کریم باقری آغاز کرده اند و علاوه بر شرایط فنی، باید ویژگی های مثبت اخلاقی خود را هم به کادرفنی ثابت کنند تا در این تیم شرایط بهتری داشته باشند. در دوره های مختلف مربیان پرسپولیس نشان داده اند که نظرات کریم باقری در این خصوص بیشترین میزان اهمیت را دارد و این بار هم باتوجه به جایگاه او، به نظر می‌رسد چنین وضعیتی حکم فرما باشد.

 

1529427

 

نکته جالب این که در میان خریدهای جدید پرسپولیس همشهری کریم باقری یعنی سعید آقایی هم حضور دارد که مثل او پس از جدایی از تراکتور، یک دوره در تیمی دیگر به میدان رفته و سپس به پیراهن پرسپولیس دست پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها