کد خبر : 1709294 | 31 شهریور 1399 ساعت 14:57 | 20.3K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش؛

بارسا مدعی شد؛ 5 هزار امضای غیرمعتبر علیه بارتومئو

باشگاه بارسلونا ادعا می کند که از 20 هزار امضای جمع شده علیه جوزپ ماریا بارتومئو یک چهارم فاقد اعتبار هستند.

بارسا مدعی شد؛ 5 هزار امضای غیرمعتبر علیه بارتومئو

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، سه روز پیش بود که کمپین "Més que una Moció" اعلام کرد توانسته 20687 رای عدم اعتماد علیه جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا جمع کند و اسناد و مدارک لازم مربوط به امضاها را نیز به باشگاه کاتالان ارائه داد.

 

 

1527741

 

 

قرار است طی 10 روز هیئت مدیره بارسلونا در مورد این امضاها اعتبارسنجی کند و سپس اعضای رسمی باشگاه باید در مورد ادامه کار بارتومئو و هیئت مدیره فعلی رای دهند. در صورت شرکت حداقل 10 درصد اعضا و کسب دو سوم آرا بر ضد رئیس فعلی، او برکنار و انتخابات زودهنگام به انجام خواهد رسید.

 

امروز کادنا سر گزارش داد که هیئت مدیره باشگاه بارسلونا مدعی شده 5 هزار امضا خریداری شده اند و فاقد اعتبار هستند و به این ترتیب کمپین نتوانسته به حد نصاب 16 هزار امضا دست پیدا کند و رفراندوم علیه رئیس فعلی باشگاه به انجام نخواهد رسید. کمپین نیاز به 16521 رای معتبر داشت اما باشگاه با رد 5 هزار امضا، رفراندوم مورد ادعای کمپین را منتفی می داند.

سخنگوی کمپین اما در واکنش به این ادعا تاکید کرد که روی صحت امضاهای جمع شده اطمینان کامل دارند.

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا دو روز پیش در مصاحبه ای ضمن رد شایعات استعفایش گفت که تا روز پایانی کارش که ماه مارس خواهد بود، بر مسند کار باقی خواهد ماند.

 

 

دیدگاه‌ها