کد خبر : 1709296 | 31 شهریور 1399 ساعت 15:13 | 73.7K بازدید | 9 دیدگاه

واکنش عجیب مهاجم استقلال بعد از گل حساس(عکس)

مهاجم استقلال بعد از گلزنی مقابل الشرطه پست عجیبی را در اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ارسلان مطهری یکی از گلزن ترین بازیکنان استقلال محسوب می‌شود که هر زمان در ترکیب تیمش بوده مثمرثمر واقع شده است. مطهری که در بازی های گذشته آبی پوشان هم عملکرد خوبی داشت، شب گذشته مقابل الشرطه قطر همچون دیدارهای گذشته نیمکت نشین بود ودر نیمه دوم به زمین رفت.


به عبارتی تقریبا برای هواداران استقلال عادت شده که مطهری تبدیل به تعویض طلایی شان در نیمه دوم شود و با ورود به زمین برای آبی ها گل بزند. دیشب هم او بعد از ورود به زمین گل تساوی مقابل الشرطه را به ثمر رساند و با شادی گلش نشان داد چقدر از گلزنی اش خوشحال است.


مطهری اما بعد از بازی با انتشار عکسی از شادی گل خودش، یک متن عجیب و طعنه آمیز را روی اینستاگرام گذاشت که می‌توان اینطور برداشت کرد از نیمکت نشینی دلخور است.


مهاجم گلزن استقلال نوشت: «کاکتوس باش، نیاز به نوازش نداشته باش؛ خودت گل بده! اتفاقا خارم داشته باشم، خوبه! خدایا ممنونم.»


امروز مجید نامجومطلق سرمربی استقلال نیز در گفت و گویی به تمجید از مطهری پرداخته بود.با این روند باید دید آیا در مصاف با الاهلی مطهری به ترکیب اصلی اضافه می‌شود یا بازهم در نیمه دوم شاهد حضورش در زمین خواهیم بود.

 

1529433

دیدگاه‌ها