کد خبر : 1709307 | 31 شهریور 1399 ساعت 17:10 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

خامس ترجیح می داد به اتلتیکو مادرید برود

پدرخوانده خامس اصرار دارد که علاقه این بازیکن ماندن در شهر مادرید و بازی در اتلتیکو بود.

خامس ترجیح می داد به اتلتیکو مادرید برود

به گزارش "ورزش سه"، خامس رودریگز سال 2014 و به عنوان آقای گل جام جهانی برزیل از موناکو با قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو راهی رئال شد. او تا سال 2017 بازیکن رئال بود و سپس دو ساله و قرضی با قراردادی به ارزش 13 میلیون یورو با بند خرید دائمی 43 میلیون یورویی به بایرن پیوست.

 

 

1528668

 

 

دو سال بعد او به رئال بازگشت ولی نتوانست رضایت زیدان را جلب کند و فصلی کابوس وار را روی نیمکت سپری کرد. خامس تابستان سال پیش قصد داشت راهی اتلتیکو شود ولی با مخالفت رئال این انتقال به انجام نرسید.

در حالی که یک سال از قرارداد خامس باقیمانده بود، او در نهایت راهی اورتون شد تا بار دیگر شاگرد کارلو آنچلوتی شود. ستاره کلمبیایی شروعی عالی هم در اورتون داشته و اخیرا در برابر وست برومویچ توانست یک گل بزند و یک پاس گل نیز بدهد.

 

 

1511641

 

 

خوان کارلوس رسترپو پدرخوانده خامس اما در مصاحبه جدید خود با کادنا سر مدعی شد این بازیکن بیش ار هر چیزی تمایل داشت راهی اتلتیکو شود:« خامس دوست داشت به اتلتیکو برود. افتخار است که باشگاهی مثل اتلتیکو تمایل به جذب خامس داشت. این تیم هواداران پرشوری هم دارد و اتلتیکو می توانست برای خامس حکم خانه اش را داشته باشد. امیدوارم فرصتی دوباره نصیب خامس شود تا او پیراهن این باشگاه را به تن کند.

گفت و گوی خامس و سیمئونه؟ این مربوط به تابستان گذشته است و امسال این دو مذاکره ای نداشتند.»

 

دیدگاه‌ها