کد خبر : 1709325 | 31 شهریور 1399 ساعت 18:04 | 49K بازدید | 3 دیدگاه

باز هم ناکامی بارسلونا؛ توافق بایرن مونیخ و آژاکس!

سرجینو دست، مدافع جوان و 19 ساله آژاکس در آستانه انتقالی 25 میلیون یورویی به باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفته است.

باز هم ناکامی بارسلونا؛ توافق بایرن مونیخ و آژاکس!


به گزارش "ورزش سه"، نشریه هلندی تلگراف مدعی شد باشگاه بایرن مونیخ فاصله ای با توافق با آژاکس برای انتقال سرجینو دست ندارد و این انتقال به زودی انجام می شود. پس از رد شدن اولین پیشنهاد بایرن مونیخ در هفته گذشته، این باشگاه از ادامه تلاش برای خرید دست منصرف نشد و این هفته دوباره مذاکرات را از سر گرفت. حالا فاصله بین رقم پیشنهادی بایرن و مورد تقاضای آژاکس کمتر شده و این انتقال در آستانه انجام است.

 

1529477

 

باشگاه هلندی برای فروش این مدافع جوان رقم 25 میلیون یورو را درخواست کرده که احتمالا بایرن مبلغی در همین حول و حوش پرداخت می کند. خود سرجینو دست علاقه زیادی به جدایی از آژاکس و انتقال به مونیخ دارد و از نظر شخصی نیز با باشگاه آلمانی به توافق دست یافته است.

 

این بدترین خبر ممکن برای بارسلونایی خواهد بود که به شدت به دنبال جذب سرجینو دست است. بارسا برای فروش نلسون سمدو، مدافع پرتغالی خود به ولورهمپتون به توافق دست یافته و قصد داشت این مدافع جوان را به عنوان جایگزین سمدو جذب کند. اما به نظر می رسد سرعت مدیران بایرن مونیخ و البته موفقیت های درخشان این باشگاه در ماه های اخیر، سرجینو دست را مجاب به انتقال به این باشگاه کرده و بارسلونا باز هم در جذب گزینه مورد نظرش ناکام مانده است.

دیدگاه‌ها