کد خبر : 1709348 | 31 شهریور 1399 ساعت 19:56 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

لواندوفسکی به فینال خواهد رسید؟

رابرت لواندوفسکی، ستاره گلزن بایرن مونیخ دچار مصدومیتی جزئی شده است.

لواندوفسکی به فینال خواهد رسید؟

به گزارش "ورزش سه"، جمعه شب بایرن مونیخ فصل را به بهترین شکل ممکن آغاز کرد و با ارائه نمایشی خیره کننده موفق شد با هشت گل شالکه را مغلوب کند. رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی و 32 ساله در این دیدار یک بار از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد تا او نیز در این جشنواره گل شریک باشد.

 

1529505

 

اما نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد رابرت لواندوفسکی در صحنه ای که بعد از برخورد با اوزان کاباک موفق به گرفتن پنالتی شد، دچار مصدومیت شده و بعد از این مسابقه احساس درد داشته است. لواندوفسکی امروز نیز در تمرینات بایرن غایب بود، اما احتمالا به بازی برابر سویا می رسد. بایرن مونیخ برای تکمیل فصل فوق العاده خود پنج شنبه در سوپرجام اروپا به مصف قهرمان لیگ اروپا یعنی سویا خواهد رفت و انتظار بر آن است که رابرت لواندوفسکی برای این مسابقه حساس آماده باشد.

 

هدف بایرن مونیخ بعد از فتح سه گانه، رسیدن به رکورد بارسای پپ گواردیولا و فتح شش گانه است. سوپرجام اروپا، سوپرجام آلمان و جام باشگاه های جهان اهداف تیم هانسی فلیک در طی ماه های پیش رو هستند و اولین چالش این تیم غلبه بر سویا در مسابقه انتهای هفته خواهد بود. رابرت لواندوفسکی در مسیر فتح این سه گانه نقش فوق العاده ای ایفا کرد و هانسی فلیک امیدوار است این ستاره گلزن را در بازی برابر سویا نیز در اختیار داشته باشد.

دیدگاه‌ها