کد خبر : 1709350 | 31 شهریور 1399 ساعت 20:15 | 38.1K بازدید | 7 دیدگاه

با شش تغییر نسبت به بازی قبل؛ 

ترکیب غیرمنتظره نویدکیا برای مصاف با العین

محرم نویدکیا فهرست 11 بازیکن اصلی خود را برای دیدار برابر العین امارات با تغییرات زیادی مشخص کرد.

ترکیب غیرمنتظره نویدکیا برای مصاف با العین 

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که از ساعت 21:30 دقیقه به وقت تهران آغاز می شود، نفرات زیر برای طلایی پوشان بازی خواهند کرد: 


پیام نیازمند، عزت الله پورقاز، رسول نویدکیا، محسن الغسانی، رضا میرزایی، محمد محبی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، محمد نژادمهدی، مهدی ترکمان و کی روش استنلی

 

محرم نویدکیا در این مسابقه 6 تغییر را نسبت به دیدار قبلی طلایی پوشان برابر النصر ایجاد کرده است.


خط دروازه و خط دفاعی؛ با 3 تغییر جالب توجه 


در درون دروازه مثل همیشه پیام نیازمند بازی خواهد کرد ولی در خط دفاعی شاهد سه تغییر خواهیم بود. امید نورافکن، دانیال اسماعیلی فر و گئورگی گولسیانی نسبت به بازی قبلی از ترکیب خارج شده اند و به جای این سه بازیکن عزت پورقاز در قلب خط دفاعی زوج نژادمهدی خواهد بود. در سمت راست خط دفاعی رضا میرزایی بازی خواهد کرد و مهدی ترکمان هم جانشین امید نورافکن شده است.

 

مثلث خط میانی؛ دو جوان اضافه شدند


بازی قبلی رسول نویدکیا، مهدی کیانی و سروش رفیعی  از ابتدا وارد زمین شدند ولی در این مسابقه نویدکیا تصمیمات عجیبی گرفته و به غیر از رسول، از محمد کریمی و یاسین سلمانی که دو بازیکن جوان تیم هستند، استفاده کرده است؛ که البته باید دید عملکرد این دو بازیکن جوان که تجربه زیادی ندارند، چگونه خواهد بود.

 

خط هجومی؛ بازگشت کی روش 


محسن الغسانی مرد ثابت سپاهان در دو بازی اخیر به همراه محمد محبی بوده ولی در راس خط هجومی  استنلی کی روش جایگزین شهباززاده شده است.

 

البته که این تغییرات به دلیل فشار بازی ها انجام شده وباید دید عملکرد بازیکنان سپاهان و به خصوص چند بازیکن جوان این تیم نظیر سلمانی و کریمی چطور خواهد بود.

دیدگاه‌ها