کد خبر : 1709351 | 31 شهریور 1399 ساعت 20:22 | 42.9K بازدید | 7 دیدگاه

نمره قبولی اسماعیلی دراولین نمایش آسیایی فصل

هافبک با تجربه استقلال دردیدار شب گذشته این تیم مقابل الشرطه بازهم توانست روی گل به ثمررسیده نقش بارزی را ایفا کند تا نشان دهد در رقابت های آسیایی می توان باز هم روی او حساب ویژه ای باز کرد.

نمره قبولی اسماعیلی دراولین نمایش آسیایی فصل

به گزارش "ورزش سه"، استقلال شب گذشته  با وجود اینکه در نیمه اول نمایش قابل انتظاری را از خود به نمایش نگذاشت اما در نیمه دوم با تغییراتی که کادر فنی در تیم به وجود آورد ورق کاملا به سود این تیم برگشت تا جاییکه آنها حتی می توانستند با کمی خوش شانسی هر سه امتیاز این مصاف حساس را از آن خودشان کنند.


یکی از بازیکنان خوب استقلال که معمولا در رقابت های آسیایی نمایش قابل قبولی را ارائه می کند فرشید اسماعیلی است که   در این چند ساله گذشته نشان داده هر وقت آماده بود استقلال در خلق موقعیت روی دروازه حریفانش مشکلی نداشته است .


فرشید در اولین نمایش آسیایی خود باز هم نشان داد که از اعتماد به نفس کافی در این رقابت ها برخوردار است و قادر است با توجه به دید خوبی که دارد مهاجمان تیمش را به خوبی تغذیه کند.  او در لحظه به ثمر رسیدن گل استقلال خودش را به خوبی  به محوطه جریمه الشرطه رساند و با یک ضربه بسیار محکم و با زاویه ای مناسب باعث شد تا احمد باسل نتواند واکنش خوبی روی این ضربه نشان دهد تا ارسلان مطهری بتواند بهترین استفاده را از این ضربه فرشید ببرد و گل تساوی را به ثمر برساند.

 

1529510


این در حالی است که گل تساوی استقلال می توانست حتی زودتر هم به ثمر برسد که باز هم نقش فرشید اسماعیلی در خلق آن موقعیت غیر قابل انکاربود . او با یک پشت پای تمیز و تک ضرب و به موقع مهدی قایدی را با گلر الشرطه تک به تک کرد اما قایدی که معمولا از این گونه توپ ها به خوبی استفاده می کند، اینبار شوت او زاویه درستی را طی نکرد و باعث شد تا این موقعیت بسیار مناسب از بین برود.


فرشید اسماعیلی که در لیگ قهرمانان دو فصل گذشته به عنوان بهترین پاسور این رقابت ها شناخته شده در بازی مرگ وزنگی روز چهارشنبه مقابل الاهلی باز هم می تواند با تکیه بر سه مهاجم گلزن استقلال باز هم خودش را به عنوان یک پاسور تمام عیار نامش را در سطح قاره مطرح کند و این همان انتظاری است که هواداران و کادر فنی استقلال از این شماره 8 خودشان دارند.

دیدگاه‌ها