کد خبر : 1709355 | 31 شهریور 1399 ساعت 20:39 | 31.2K بازدید | 2 دیدگاه

تساوی شاگردان ژاوی و ویتوریا؛ 

النصر امیدهای سپاهان را نکشت ولی .. !

دیدار دو تیم النصر و السد در پایان 90 دقیقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

النصر امیدهای سپاهان را نکشت ولی .. ! 

به گزارش "ورزش سه"، با نتیجه ای که کسب شد، همچنان سرنوشت تیم اول گروه و همچنین تیم دوم صعود کننده در گروه چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، نامشخص باقی خواهد ماند.


اگرچه النصر همین حالا 11 امتیازی شده و صعودش به دور بعدی پیش از این مسابقه و پس از پیروزی در دیدار برگشت مقابل سپاهان قطعی شد، ولی شاگردان ژاوی هم با کسب تساوی یک بر یک مقابل نماینده عربستان 9 امتیازی شدند و هنوز نمی توان گفت که النصر می‌تواند به عنوان تیم اول صعود کند یا السد. همینطور هنوز تکلیف تیم دوم صعود کننده حداقل تا پایان دیدار برگشت العین و سپاهان نامشخص باقی خواهد ماند.


در واقع پیروزی السد برابر النصر می‌توانست امیدهای سپاهان برای صعود را از بین ببرد ولی این النصر بود که با گل دقیقه 22 الغانم از حریف قدرتمند قطری خود پیش افتاد و به خصوص در نیمه اول بازی بهتری را ارائه می کرد ولی در نیمه دوم شاگردان ژاوی برای جبران گل خورده تلاش کردند و در دقیقه 89 موفق شدند با ضربه تمام کننده بونجاح به گل تساوی دست یابند.

 

1529515


با این تساوی النصر 11 امتیازی شد و السد 9 امتیازی. حالا برای اینکه سپاهان شانس صعود به دور بعدی مسابقات را داشته باشد، باید العین را امشب در دیداری که از ساعت 21:30 دقیقه به وقت تهران آغاز می‌شود، به هر ترتیبی که شده شکست دهد و در بازی پایانی با برتری مقابل شاگردان ژاوی، تفاضل گل بهتری نسبت به السد ایجاد کند.

 

1529517

دیدگاه‌ها